Ik heb een formulier gemaakt met daarop een keuzelijst. Ik wil graag dat als er een keuze is gemaakt (en er op een knop geklikt wordt) dat er een rapport geopend wordt gefilterd met de waarde uit de keuzelijst.
Heb dit forum doorgespit, maar de voledige oplossing zit er niet bij. alles geprobeerd maar niets werkt (goed).
Dit is een van de codes die ik geprobeerd heb maar deze geeft een syntaxis fout (operator ontbreekt in query expresie)
Ik heb het gevoel dat ik er dicht bij ben, maar heb nog een laatste zetje nodig.
Wie kan mij helpen?
Bij voorbaat dank
Heb dit forum doorgespit, maar de voledige oplossing zit er niet bij. alles geprobeerd maar niets werkt (goed).
Dit is een van de codes die ik geprobeerd heb maar deze geeft een syntaxis fout (operator ontbreekt in query expresie)
Code:
Dim stDocName As String
Dim stLinkCriteria As String
Dim strWhere As String
stDocName = "Gebruiker met schepen Rapport per gebruiker" [COLOR="Red"] 'rapport dat geopend moet worden[/COLOR]
If IsNull(Me.cbo_gebruiker) Then
MsgBox ("Selecteer een gebruiker"), vbOKOnly, "Invoerfout"
End If
strWhere = "Afkorting gebr = '" & Me.cbo_gebruiker & "'" [COLOR="red"]'De gemaakte keuze[/COLOR]
DoCmd.OpenReport stDocName, acPreview, , strWhere
Ik heb het gevoel dat ik er dicht bij ben, maar heb nog een laatste zetje nodig.
Wie kan mij helpen?
Bij voorbaat dank
Laatst bewerkt door een moderator: