Keuzelijst van bakk4318, maar dan meer...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Langeheusden

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2013
Berichten
32
Ik weet niet of bakk4318 nog actief is hier, maar ik heb zijn keuzelijst.zip gedownload en dat is precies wat ik zoek, alleen zouden er meer mensen met dezelfde voor en achternaam in moeten kunnen dus een tweeede navigatieniveau onderin.
Hoe doe ik dat????
 
Zoek zijn laatste bericht op, en je hebt op je eerste vraag een antwoord... Op basis van je vraag heb ik geen flauw benul wat je bedoelt, en om nu op zoek te gaan naar een bestandje met zo'n beetje de meest gebruikte bestandsnaam (je bent niet de eerste met een vraag over keuzelijsten) is een beetje zonde van de tijd. Dus graag helder omschrijven wat je wilt, en liefst een voorbeeldje van eigen makelij er bij.
 
Vraag 1: helder!
Vraag 2 wordt anders, maar eerst: ik heb een formulier gemaakt en kan hierin NIET enkel 1 item (Aanhef: een vak van max 9 letters) kleiner maken: alle vakken gaan mee! Terwijl ik vroeger (Access97) zo'n moeite had om meerdere vakken tegelijk van grootte te laten veranderen of te verplaatsen (Cursor bovenin staat 'vast'aangevinkt en kan ik niet uitzetten)

PS Onderwerp dient misschien van naam veranderd te worden in: 'NOOB-problemen'!!
 
Laatst bewerkt:
Dan gebruik je A2007/2010 of nieuwer. Daarin zijn als je een formulier maakt de tekstvakken standaard aan elkaar gekoppeld. Kun je uiteraard wel uitzetten in het ontwerpvenster. Kan zo uit mijn hoofd niet zeggen waar dat precies ziet, maar in het lint <Ontwerpen> of <Opmaak> zit links een groep waarvan de knop <Indeling> is ingedrukt. Als je die aanklikt kun je <Indeling verwijderen> kiezen, en dan zijn ze weer los in te stellen. Gek genoeg vinden ze bij Microsof dat een ID veldje net zo groot moet zijn als een email veld.
Ach, als je bij Bill een nummer bent, dan ben je dus een Groot Nummer ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan