Keuzelijst vullen met gegevens uit Excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tikaatje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 feb 2014
Ik heb in Word een document met meerdere keuzelijsten. Tot nu toe zijn deze gewoon handmatig gevuld vanuit de Ontwikkelaars tab in Word2010.
Ik wil dit formulier wat makkelijker te onderhouden maken en zou daarom graag iets willen maken waardoor de keuzelijst vanzelf gevuld wordt door een lijst in Excel.

Ik heb al flink wat gezocht op Google, maar kom allerlei ingewikkelde VBA codes tegen en aangezien ik die niet zo goed snap, weet ik ook niet hoe ik deze moet aanpassen naar mijn eigen situatie.

Wie kan me helpen en welke informatie is er nodig om me te kunnen helpen?
(ik hoop sowieso dat ik mijn initiele vraag een beetje helder heb kunnen omschrijven :shocked:)

Je zult het (helaas voor jou) toch moeten doen met VBA, want er is geen standaard oplossing voor. Je zegt dat je al een aantal pagina's met voorbeelden hebt gevonden, dus ik heb niet zo'n zin om dezelfde pagina's voor je op te zoeken. Maar op deze site wordt het (vind ik) heel goed uitgelegd, met voorbeeldbestandjes erbij. Dus daar moet je toch wel het e.e.a. van op kunnen steken.
Lukt dat niet, dan lijkt het mij tijd om een voorbeeld document te maken met het formulier en het gegevensbestand erbij. De gegevens mogen dummygegevens zijn (is zelfs aan te raden) maar de structuur moet uiteraard wel kloppen, anders schiet je er nog niks mee op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan