Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of kennis van Access; sommige vragen zijn dermate elementair dat iedereen met een beetje Access kennis ze uit het blote koppie kan beantwoordenU een antwoord geven daarop zou een kristallen bol vragen hé ... geef toe!
Of kennis van Access; sommige vragen zijn dermate elementair dat iedereen met een beetje Access kennis ze uit het blote koppie kan beantwoorden.
Je doet niks verkeerd, en trek je dus niks aan van digicafee, die heeft vermoedelijk weinig op met Access. Voorbeelden zijn alleen nodig als we er écht niet uit komen.
TS gaf meer dan genoeg informatie voor het juiste antwoord. Ik gaf dus niet ‘uit de losse pols’ een antwoord, want ik wist exact wat TS bedoelde. En in mijn ogen zou elke ervaren Access gebruiker dit moeten weten. Jij bent nog niet zo lang actief op dit forum, maar je wilt niet weten hoe vaak ik in de forums (niet alleen Access) antwoorden lees als: “ik heb geen verstand van pakket A, maar volgens mij moet je het zo doen”. En dan stuurt de helper de vragensteller dus volkomen de verkeerde kant op.Zitten alle medewerkers en bezoekers er hier constant op te hameren dat steeds een bestandje moet worden meegestuurd, of toch minstens zoveel mogelijk informatie moet worden gegeven
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.