Beste
Ik ben bezig met het maken van een dienstenbestand + dienstleden in XML.
Ik zou graag a.d.h.v. een keuzelijst (diensten), de gewenste dienstleden zichtbaar maken. Hiervoor heb ik al een XSL bestand aangemaakt.
Ik krijg de link niet gelegd tussen de keuzelijst en de plaatst waar de waarde van de keuzelijst mee overeen moet komen.
Ik heb al geprobeerd a.d.h.v. een javascript functie de waarde van de keuzelijst te laten verschijnen in een tekstvak, maar dit tekstvak krijg ik dan ook weer niet gelinkt.
Op deze plaats zou het moeten gelinkt worden:
<xsl:choose>
<xsl:when test="@dnaam = 'Animatie'">
Waar nu 'Animatie' staat zou de waarde van de keuzelijst moeten ingevuld worden.
Alvast bedankt,
EJ
PS: opmaak.txt is het xls bestand - personeelsleden.txt is het xml bestand
Ik ben bezig met het maken van een dienstenbestand + dienstleden in XML.
Ik zou graag a.d.h.v. een keuzelijst (diensten), de gewenste dienstleden zichtbaar maken. Hiervoor heb ik al een XSL bestand aangemaakt.
Ik krijg de link niet gelegd tussen de keuzelijst en de plaatst waar de waarde van de keuzelijst mee overeen moet komen.
Ik heb al geprobeerd a.d.h.v. een javascript functie de waarde van de keuzelijst te laten verschijnen in een tekstvak, maar dit tekstvak krijg ik dan ook weer niet gelinkt.
Op deze plaats zou het moeten gelinkt worden:
<xsl:choose>
<xsl:when test="@dnaam = 'Animatie'">
Waar nu 'Animatie' staat zou de waarde van de keuzelijst moeten ingevuld worden.
Alvast bedankt,
EJ
PS: opmaak.txt is het xls bestand - personeelsleden.txt is het xml bestand
Bijlagen
Laatst bewerkt: