keuzemogelijkheden in word 2002

Status
Niet open voor verdere reacties.

litmanen10

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2006
Berichten
284
Ik ben bezig met het maken van een enquête.

Nu wil ik een vraag waarop men kan invullen tevreden cq. niet tevreden.

Dit wil ik aangeven met een cijfer van 1 tot 5 met 1 als tevreden.

Ongeveer zoals hieronder:

1 2 3 4 5
Tevreden x x x x x Ontevreden

Ik weet dat het mogelijk is in word om dit in een nette samenstelling te maken omdat mijn leraar dit als voorbeeld liet zien. Maar ik heb dus geen idee hoe!
 
Begrijp de vraag niet goed.
Persoonlijk zou ik opteren voor een Word-tabel (één rij, vijf kolommen), al dan niet met "borders", maar met zelf-geplaatste tab-stops kun je ook voor een nette verdeling zorgen.
 
Ik moet de vraag stellen:
Bent u tevreden over de afhandeling van de politie?

En dat zo de mensen kunnen reageren met tevreden / ontevreden.

en dan onder 1 t/m 5 komen rondjes die men kan inkleuren.

1 2 3 4 5
o o o o o

Snapt u nu wat ik bedoel?
 
Zoiets? (eerste keer dat ik een bijlage verstuur, dus hopelijk lukt het)
 

Bijlagen

  • Tevreden.doc
    19 KB · Weergaven: 42
ja wel zoiets, maar dit is veelste 'lomp' t.o.v. de overige tekst. Dit is via kolommen dus gemaakt, maar ik hoopte dat er een mogelijkheid was omdit via een andere manier in word te maken..
 
Ik heb het gevonden. Ik gebruik uw schema, maak het wat kleiner en ga dan naar tabel -> rasterlijnen weghalen
 
Voilà. Ik kan alleen aangeven hoe ik het zou maken, maar omdat ik niet de rest van jouw tekst heb, is de aanpassing voor jou. Misschien waren ook de "bolletjes" wat groot? Heb een hoofdletter O gebruikt, maar er zijn andere mogelijkheden.
Of je de rasterlijnen toont of niet zou niets mogen uitmaken: je ziet ze toch niet op een printout.
Blij dat ik je heb kunnen helpen en een andere nuttige toepassing van Word-tabellen heb kunnen laten zien.
 
vierkantje ipv van O

Je kan in de werkbalk formulieren het vinkje gebruiken. Dan krijg je een mooi vierkantje, staat weer iets netter.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan