Key Expired

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henkvanloon

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2006
Berichten
7
vraagje : ik krijg als ik mijn foto's will oproepen en of mijn webcam wil starten telkens een pop up met : Key expired. bij de foto's kan ik 'm in 1 keer wegklikken, maar met gebruik van de cam op msn lukt dit niet meer en kan zodoende de cam niet meer gebruiken.. heeft iemand een oplossing? de pop up bestaat uit : Your temporary key has expired. If you believe this message is in error, please contact the program's author. met drie buttons: enter key - OK - buy now.
Wie weet de oplossing om hiervan af te komen?? en welk programma genereert deze pop up??
 
Laatst bewerkt:
Welk programma deze pop up tevoorschijn tovert weet ik ook niet want ik weet niet welke programma jij hebt toegewezen voor het bedienen van je webcam en het beheren van foto's dus dat zal je zelf even moeten uitzoeken. Vervolgens verwijderen en een andre programma instaleren. Bij iedere webcam die je aanschaft zit de juiste software en deze is tot zover ik weet altijd gratis.
 
de cam functioneert wel goed met yahoo messenger. bij het openen van mappen waar foto's in voorkomen heb ik het "key expired" probleem. Hoe/waar kan ik overigens instellen met welk programma ik de foto's wil openen. ik heb idd diverse programma's waarmee ze getoond kunnen worden?
 
Dat kan via bestandstypen.
Open je verkenner en ga naar EXTRA en MAPOPTIES en kies daar voor tabblad BESTANDSTYPEN en kies het type ( bijvoorbeeld JPG) en klik op wijzigen en ken vervolgens het programma toe waarmee je het in het vervolg wil openen bijvoorbeeld het standaard programma van Windows.
Je zegt dat je cam het wel doet met Yahoo, maar met welk chatprogramma niet dan???
 
Met msn messenger life doet mijn cam het "plots' niet meer enige dagen geleden nog wel. Evenals bij de foto's moet ik maar 1 keer op "ok" klikken, en dan ging mijn cam aan. Nu bij 2 x en dan sluit het de camfunctie voor msn messenger uit
"Het gesprek kan niet worden gestart omdat de camera al in gebruik is of niet is aangesloten. Zorg ervoor dat de camera beschikbaar is en probeer het opnieuw.

Je hebt de uitnodiging om kijken met de webcam te starten geannuleerd."
 
Pfew, dat met de cam weet ik even niet maar heb je het probleem met je foto's al opgelost via bestandstypen?
Ik denk nog even mee....:rolleyes:
 
:) dat met die foto's heb ik denk ik idd opgelost. komt heel waarschijnlijk door Adobe photoshop album starter edition 3.0 (viewer) 't probleem nog niet geheel verdwenen overigens. Ook die icoontjes schijnen onder "key expired" te lijden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan