Key Windows 7 van server gebruiken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

stienoo

Gebruiker
Lid geworden
31 dec 2007
Berichten
315
Wij hebben hier een bedrijf en hier hebben we onlangs een nieuwe server voor gekocht.
Deze draait op Windows server 2008, echter hangt hier ook een stikker met key van Windows 7 op.
Ik weet niet of Windows 7 hier al was op geïnstalleerd of niet, de installatie CD-roms zaten er wel bij.

Is het nu mogelijk deze key te gebruiken voor een andere computer? (ik heb hier nog Windows Vista...)

Alvast bedankt!
Stienoo
 
Nee, de licentiecode werkt alleen voor een desbetreffende editie van Windows. (Server, Home Premium, Starter, Proff., Ultimate)
 
Maar is het niet zo dat Server 2008 en 7 ieder een eigen licentiecode hebben?
Of wordt die van 7 gebruikt voor server 2008?

Op het stikkertje op de server staat: windows 7 pro oa hp
 
De key is dus voor die machine en alleen voor Windows 7 professional.
 
Wij hebben hier een bedrijf en hier hebben we onlangs een nieuwe server voor gekocht.
Deze draait op Windows server 2008, echter hangt hier ook een stikker met key van Windows 7 op.
Ik weet niet of Windows 7 hier al was op geïnstalleerd of niet, de installatie CD-roms zaten er wel bij.

Is het nu mogelijk deze key te gebruiken voor een andere computer? (ik heb hier nog Windows Vista...)

Alvast bedankt!
Stienoo
\

Maar voor windows 7 kun je wel de Smober Crack downloaden.
Een kwestie van downloaden, openen en opnieuw opstarten, en dan is je windows geactiveerd.
 
Ik weet het mr, ik twijfel nog een beetje om het illegaal te doen...
 
Je schrijft dat je de installatie-dvd's erbij hebt, ook van windows 7? En staat daar OEM op?

Staat er geen OEM op dan kun je windows 7 dus voor een andere computer gebruiken.

Als bedrijf zijnde zou ik geen illegale software gebruiken.
 
De computer waar ik w7 wil opzetten is niet van het bedrijf, ik zal straks kijken wat er op die dvd's staat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan