key

Status
Niet open voor verdere reacties.

gmscholt

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2003
Ik ben m'n key van Xp pro kwijt kan ik die ergens op de harde schijf vinden in windows wie kan mij helpen.
Ik wil namelijk op de computer van mijn vrouw ook xp pro zetten.

Ger

Ik weet het niet 100% zeker, maar als het goed is is dat te vinden in Everest

Kzal nog even voor je kijken waar precies

Edit: nee het staat niet meer in Everest, in Aida32 stonden wel verschillende licensies vermeld.

sorry link AIDA werkt niet :( de meeste sites die google vindt verwijzen naar de homepage van aida en die bestaat niet meer :(

Laatst bewerkt:
Volgens mij mag dat niet eens. Je moet dan een nieuwe licentie kopen.

Je kan XP toch op 3 PC's installeren? of vergis ik me nu met andere software?

Microsoft is daar niet voor :)

xp meerdere keren insyalleren

Ik heb microsoft gebeld en die had er geen enkel probleem mee als ik thuis op 2 cumputers xp installeer

Ger

Natuurlijk hebben ze daar geen problemen mee zolang je maar 2 licenties hebt

Re: xp meerdere keren insyalleren

Geplaatst door gmscholt
Ik heb microsoft gebeld en die had er geen enkel probleem mee als ik thuis op 2 cumputers xp installeer

Ger

had dan gelijk ff gevraagt aan microsoft waar je de key code vandan kan halen ;)

Door het product te activeren wordt ervoor gezorgd dat elke Windows XP-licentie wordt geïnstalleerd volgens de bepalingen in de gebruiksrechtovereenkomst, en niet op meer computers wordt geïnstalleerd dan is toegestaan in de licentie. Windows maakt een unieke installatie-id op basis van informatie van de product-id en een hardware-id die worden gemaakt wanneer u Windows XP installeert. U activeert het product door de installatie-id met behulp van de wizard Product activeren via het Internet of telefonisch door te geven aan Microsoft. De installatie-id legt een koppeling van de product-id met uw computer vast, waarna een bevestigings-id wordt teruggezonden naar uw computer om Windows XP te activeren.

Bron : http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;nl;307890

je vindt de cd key inderdaad terug met everst via:software,rapport zoals crash al vertelde

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan