key?

Status
Niet open voor verdere reacties.

diekkie

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Ik heb een nieuwe PC en nu wilde ik XP Pro erop zetten.
Dit werkt allemaal okee alleen nu vraagt ie om XP te activeren.
Nummer ingevoerd (hij is origineel) en nu zegt ie dat XP al ingebruik is.
Dat klopt ook want hij draaid op de PC boven.
Is er een manier om dit te omzeilen? zodat ik langer dan die 30 dagen kan werken met XP.
Ik weet dat er iets is ( legaal ).

Iemand raad?

Dat is niet legaal want je draaid 2 keer Win XP onder 1 licentie en dat kan niet ;)

en als er iets kan...... mag dat niet worden verteld door de huisregels

Er is zeker iets wat je legaals kunt doen en dat is een nieuwe licentie aanschaffen.

Wat jij wilt is illegaal en daar kunnen wij je verder niet bij helpen

Aha en als je je harde schijf geformateerd hebt kun je dus XP niet meer gebruiken als ie al een keer geactiveerd is? :( mooie handel dan!

Dan wel, op de PC waarop die XP al stond. Met dezelfde activatiecodes.

Waar bewaard hij die codes dan? na formateren zijn deze toch weg? dus hij is al geregistreerd zeg je, kan ik hem hier gewoon op laten draaien toch?

XP installeer je en dan moet je de seriecode invullen. Daarna moet je XP activeren, dat doe je via Internet (of telefonisch bij Microsoft). Doe je dat laatste niet dan kun je maar een X-aantal dagen XP gebruiken.

In ieder geval kom je al in de problemen als je het servicepack wilt installeren.
Dan wordt je alsnog naar je leverancier verwezen :D

//mededeling verwijderd//
Bedankt voor de reacties!:D

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoe je dat doet weet ik wel maar wat ik me nou afvraag............zal die code een combinatie van verschillende zaken op je pc bijhouden?
Microsoft is aardig druk bezig als je wordt gecontroleerd voor het servicepack dus ik veronderstel van wel.
Nou, succes er mee!!

De key wordt inderdaad gekoppeld aan de aanwezige hardware.

Heb maar een complete backup erop gezet ( origineel van de leverancier ) maar nu is mijn nummer veranderd.
Volgens mij werkt alles wel ( updates worden gewoon gedownload ).
Is dit erg dat er nu een ander nummer staat? en is dit eventueel weer te veranderen in het originele nummer?

groetjes

Ps sorry van dat vorige bericht

Het blijft rommelen Diekkie.
Je kunt beter een upgrade kopen voor de oude pc.
Zoveel kost dat nou ook weer niet.
En............er zitten allerlei veranderingen in de pan bij Microsoft. Wie laat er nu constant zijn huis leegroven zonder acties :p

groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan