keybindings

Status
Niet open voor verdere reacties.

m4dc0w344

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2011
hallo mensen

is het mogenlijk om een buttom een keybinding te geven zonder dat het programma op de voorgrond staat?
uitleg.
ik heb het programma ingesteld dat ie de worden "hoe gaat het"typt maar dat ik dan op een keybinding druk dat mijn programma dat dan typt in een spel.

gr.

Dit klinkt een beetje als een spambot.... Maar het is wel mogelijk. Waarvoor wil je het gebruiken?

MartinJM

nee want wanneer ik een spambot wilde maken dat had ik wel gedaan dat ie pas na 2 sec start en dan in die 2 sec snel naar het spel toe gaan :3

het is dat ik dingen vanuit mijn clipboard kan type, want ik speel sinds kort weer het oude spel RuneScape en daar kan je geen Ctrl+v gebruiken en dat gebruik ik wel vaak.

Ok,

Plak dit bovenaan (of ergens anders :p):
[CPP]<System.Runtime.InteropServices.DllImport("user32.dll")> Public Shared Function GetAsyncKeyState(ByVal vKey As Keys) As Short
End Function[/CPP]

Dan kan je op deze manier (en een timer) kijken of er een knop ingedrukt wordt:
[CPP]If GetAsyncKeyState(Keys.A) <> 0 Then
End If[/CPP]

Succes! :)
MartinJM

[edit]
Het kan ook met low-level keyboard hooks, maar de resultaten van google die ik heb geprobeerd wilden niet werken :confused:
[/edit]

Laatst bewerkt:
heel erg bedankt!

maar nou heb ik nog 1 vraagie
wat is een low level keyboard ±3

Low-level keyboard hooking is dat je iedere toetsaanslag als een aparte event hebt. Nu gebruik je een timer (oid). Het is niet een apart soort toetsenbord :)

Voor meer informatie moet je toch even zelf zoeken op internet. Ik wist dat het bestond en hoe het heette, maar dat is het ook...

MartinJM

ok :3
in iederegeval toch heel erg bedankt!
ik ga het aan me vader vragen misschien weet hij het wat uitgebreider uitteleggen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan