keyboard armada m700

Status
Niet open voor verdere reacties.

lictor

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 jan 2005
Sinds kort ben ik in het gelukkige(?) bezit van een compaq armada m700. Na een (te) globale test leek alles wel te werken.
Alleen blijkt nu de shift toets (zowel links als rechts) niet te werken, ook de functietoetsen doen niet wat ze moeten doen. Een klein aantal toetsen geven een ander symbool op het scherm als wat op de toets staat. Lijkt allemaal op een foute keyboard instelling, maar ik krijg het probleem niet gevonden. De rest van de toetsen functioneren naar behoren.
Wie helpt mij van deze ellende af?

Welke windows versie, je kunt bij de eigenschappen van het toetsenbord, allemaal toegankelijk met muis, de landinstellingen en toetsenbord instellingen wijzigen, mischien dat het daar niet goed staat.
De invoertaal moet zijn, Nederlands, de toetsenindeling moet staan op Verenigde staten (internationaal)
Dan zou het goed moeten werken.

Daar ben ik geweest, de taal staat op nederlands en het toetsenbord ook. Ik heb hem nog eens op VS gehad, maar dat gaf geen verbetering. Voornamelijk het niet werken van de shift-key vind ik nogal vreemd.

Ja maar ook gekozen voor VS internationaal, dat is een andere als alleen VS naar mijn weten.

Bedankt voor de mogelijke oplossingen. Inmiddels heb ik vandaag het ding uit elkaar gesloopt en weer in elkaar gezet. Bleek de connector van de brede flatcable van het keyboard los te zitten. Dat was de oorzaak!!

Ja, daar hadden we al laatst aan gedacht.... nou topper, hij doet het weer.
:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan