Keyboard bij login

Status
Niet open voor verdere reacties.

vb1880

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2015
Hey iedereen,

Ik heb volgend probleem.
Mijn macbook air is ingesteld geweest met Belgian keyboard, azerty dus. Maar de macbook heeft een qwerty klavier. Dus telkens als ik wil aanmelden moet ik azerty typen op een qwerty klavier.

Door in preferences/users de "show input menu in login window" aan te vinken kan ik in het inlog scherm kiezen dat ik met een US keyboard kan inloggen. Nu heb ik daar de Belgian keyboard verwijderd en de US keyboard toegevoegd.

Maar als ik terug opstart komt de Belgian keyboard toch terug tevoorschijn... (mac wil mijn wijzigingen dus niet opslaan)

Iemand enig idee hoe ik dat Belgian keyboard definitief weg krijg?

Alvast bedankt!

V

Ben geen mekker, maar lisschien onder system languages and input languages of soortgelijk?

Is eerste wat ik gedaan heb, daar Belgian keyboard verwijderd en enkel de US laten staan. Maar bij het opstarten komt toch weer de Belgian keyboard tevoorschijn.

Laatst bewerkt door een moderator:
Door in preferences/users de "show input menu in login window" aan te vinken kan ik in het inlog scherm kiezen dat ik met een US keyboard kan inloggen. Nu heb ik daar de Belgian keyboard verwijderd en de US keyboard toegevoegd.
Probeer het volgende: Systeemvoorkeuren >> Toetsenbord >> Invoerbronnen.

55044f369f5b1-Schermafbeelding_2015-03-14_om_16.06.35.png

Heb ik geprobeerd maar hielp niet...
Blijkt dat een vriend nu ook dit probleem heeft!

Als er nog iemand ideeën heeft hoor ik het graag.

Alvast bedankt!

Probeer het volgende:
Voeg Nederlands keyboard en VS (International) – PC keyboard toe.

Schermafbeelding 2015-04-03 om 21.12.42.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan