Keyboard en Muis reageren niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

predator007

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2007
Ik zit met een groot probleem:Mijn keyboard en muis reageren nergens meer op. Ook als ik een andere muis er op aansluit reageert hij nergens op en ondertussen blijft het beeldscherm ook steken. Ik heb zo'n 5 minuten de tijd voor dat het vastloopt. Iemand een idee hoe dit verholpen kan worden zonder heel mijn windows opnieuw te instaleren?

Laatst bewerkt:
USB of PS/2? Kortgeleden nieuwe hardware/software geinstalleerd?

je zou je BIOS eens moeten updaten! want je toetsenbord en je muis staan daaar DIRECT mee in contact

Welkom bij Helpmij.nl

Ik zag dat je in de windows XP sektie bij een vraag van een ander naar deze vraag hebt verwezen. Dat is niet de bedoeling. Hou je bij je eigen vraag. Als met de oplossing weet wordt je geholpen. ;)

niet juist aangesloten

Sorry hoor ik bedoel het niet negatief.
Ik heb een keer een uur lang zo'n probleem gehad en bleek dat ik beide omgewisseld had omdat ik een hele tijd op een machine zat wat erop leek en dezelfde volgorde hanteerde en bleek fout te zijn.
Bios heeft in dit geval niet mee te maken want daar heb jij niets gewijzigd ga ik ervan uit.

Kijk in de aansluit punten dat daar niet een deel van een pin van de oude toetsenbord is gebleven.

laat me weten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan