Keyboard en Muispad worden uitgeschakeld tijdens opstarten van Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

RobTIN

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2010
Heel vreemd; plotseling hield mijn Vaio Sony laptop ermee op; opnieuw starten kwam ik ijn veilige modus (logisch) maar nu het vreemde: tijdens het opstarten worden nu keyboard én muispad uitgeschakeld!!:shocked:. Wat nog wel werkt zijn externe Muis en keyboard (USB) en het schermtoetsenbord, maar ja..
Nogmaals: in BIOS en 't opstart scherm werken de toetsen wel, ook na een opstartcd van bv. AVG antivirus (trouwens: geen virussen gevonden mbv van deze CD!).
Ook onder Linux blijft het toetsen bord werken.
Van alles geprobeerd: terug naar fabrieksinstellingen, ook de drivers vervangen enz. Niks helpt, elke keer worden tijdens het starten van Windows (7 Home edt)ze allebei uitegschakeld. Vreemde is ook dat XP draaiend from CD (dus er wordt dan niks geïnstalleerd) ook dit verschijnsel vertoont!
BVD voor je reactie!!!

(BTW ik weet niet of dit een hardware of softwarematig probleem is:().
Groet,Rob.

Niemand?

Heeft echt niemand enig idee?:confused::(:shocked:

Het is inderdaad een heel raar fenomeen.
nogmaals alles doet het, maar zodra Windows in beeld komt (hoe dan ook: van de HD of van de DVD, XP of & maakt niet uit) dan worden dus keyboard en muispad uitgeschakeld; externe muis en extern keyboard werken wel, maar ja voor een laptop toch wel wat onhandig.....

Graag (een) reactie, pleazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.:d

Oh ja, en Linux werkt dus gewoon wel!

Mod edit

Vandaag(13-12)een nieuw topic,betreffend dit probleem, geopend door u.Gelukkig voor u daar nu hulp geboden.;)
Derhalve gaat deze op slot.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan