Keyboard instelling laptop Acer 7720ZG

Status
Niet open voor verdere reacties.

Antonisse1

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2008
Goedemiddag,

mijn toetsenbordinstelling is niet goed, dit merk ik met name bij de tekenweergave van de toesten aan de rechterkant. Bijna elk teken wordt anders weergegeven dan op de toets staat.
Ik heb al verschillende dingen geprobeerd, maar krijg dit niet in orde.

Wie kan mij helpen?

Vriendelijke groet,
Antonisse

staan de letters op de juiste plaats?

als die ook verkeerd staan kun je eens proberen in de onderste taakbalk heb je actieve programma's staan en daarnaast een toetsenbord en daarnaast: nl of en.
als ie op nl staat is het normaal in orde anders weet iik niet wat er aan de hand is.

mvg

cedric

Bedankt

Bedankt voor je snelle antwoord. Bij de letters gaat alles goed, ook de cijfers zijn goed. Wanneer ik echter de tekens boven de cijfers met shift probeer, klopt het niet.
Ik heb vista en ik kom het tekentje NL of EN niet tegen. In mijn config.scherm heb ik alles zoveel mogelijk op Nederlands gezet, echter er zal wel een instelling ergens verkeerd staan.

Bij Vista staat op de taakbalk rechtsondering een icoon van een toetsenbord. Dit moet op Verenigde Staten (Internationaal) staan. Daarnaast de taal, in Nederland meestal NL.

Ron

Ron,

heel erg bedankt, het werkt nu.

Nog één ding; als ik het toetsenbord op EN zet en ik sluit een document af, dan gaat de instelling automatisch weer naar NL. Is er een mogelijkheid deze instelling vast te zetten op EN?

Alvast bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan