Keyboard layout switched terwijl ik maar 1 keyboard layout heb

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nodakear

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2010
Hoi,

Ik heb bij toetsenbordinstellingen alle toetsenbordlayouts weggehaald behalve de amerikaanse internationale layout. Dit werkte tot voor kort super omdat windows niet meer switchde tussen verschillende keyboardlayouts, vooral irritant als de ? ineens de ? niet meer is.

Sinds gisteren kom ik erachter dat windows ineens spontaan weer de knop onderin de taakbalk heeft staan die aangeeft dat er verschillende keyboard layouts zijn en hij springt ook spontaan ineens naar een engelse layout en niet de nederlandse met amerikaanse layout. Als ik bij settings kijkt dan staat daar nog steeds heel netjes alleen mijn nederlandse met amerikaanse internationale layout en helemaal geen engelse. Windows blijft nu spontaan switchen tussen layouts ook al staat er bij settings maar 1 en ik heb ook al de knoppen om te switchen uitgeschakeld maar niks helpt...... Het domme ding blijft switchen en ik heb er totaal geen controle meer over.

Weet iemand waarom windows ineens de engelse layout er tussen heeft gezet en waar die staat zodat ik hem weer kan deleten/verwijderen? Want ik wordt er gek van. Ik kan in bepaalde programma's geen " meer krijgen die ik hard nodig ben daar...

Hij mag zelfs niet eens een engelse layout hebben want die heb ik verwijderd bij toetsenbord layouts... alleen amerikaanse indeling staat er....

Hopelijk weet iemand wat dit voor gedoe is en weet hoe ik die engelse weg kan krijgen.

Greetz,

Koen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan