Keyboard maakt beep geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

overflow

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2008
Hallo, ik heb hier een oude Amd athlon windows XP professional computer die plots een probleem met mijn klavier veroorzaakt. Telkens als ik op een toets op mijn klavier druk maakt mijn moederboard een "beep" geluid. Dit gebeurt bij elke toets. Er komt echter geen teken op beeld(gewoon dit beep geluid). Ik dacht dat het aan mijn oude keyboard lag die met een ps/2 aansluiting geconnecteerd was dus kocht ik een nieuwe met usb aansluiting. Ook bij dit klavier heb ik hetzelfde probleem. Er zijn geen conflicten aangetroffen bij mijn "device manager" .
Mijn toetsebord werkt wel effectief want met het opstarten geraak ik met mijn klavier zonder problemen in de bios enz...
Systeemherstel naar vroegere momenten enz werkte niet en gaf me alleen nog maar meer problemen met de laatst geinstalleerde service pack 3.

Ik heb mijn windows xp boot cdrom mijn schijf laten reparen en die service pack 3 er af gesmeten maar ook dat hielp niet.

Nu zit ik met een perfect werkende computer (muis, alle programma's,...) maar ik kan geen keyboard gebruiken eens opgestart. Het geeft me telkens dat vervelende geluid als ik een toets indruk.
Weten jullie een mogelijk verklaring?

THx!

Laatst bewerkt door een moderator:
Probeer dit eens: beide SHIFT toetsen tegelijkertijd indrukken en twee seconden ingedrukt houden.......

Zonder geluk. Eerst maakt die twee keer een "beep"(omdat ik deze 2 shift knoppen in druk) en dan begint die automatisch verder te beepen tot ik loslaat.

Alternatief: RECHTER SHIFT toets 8 seconden ingedrukt houden...

(Het lijkt erop dat de functie "Filter keys" bij de "toegangkelijkheidsopties" is ingeschakeld... lukt het met de shift toets niet, kijk dan in Configuratiescherm > toegankelijkheidsopties of een vinkje staat bij "toetsenbord">filtertoetsen ..... indien JA dan weghalen)

Laatst bewerkt:
Die 8 seconden shift werkt ! OOOH man je weet echt niet hoe hard je me hebt geholpen. Wie vind nu in godsnaam zoiets uit als die filter keys(wat een leek ben ik).
Ik ben je super hard dankbaar! Thanks man! :):thumb:

Graag gedaan! :thumb:

In en uitschakelen van deze functie geschiedt door de rechter SHIFT toets 8 seconden ingedrukt te houden.... Vaak gebeurt dit per ongeluk doordat er een "object" (boek o.i.d.) even op de toets ligt... :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan