Hallo, ik heb hier een oude Amd athlon windows XP professional computer die plots een probleem met mijn klavier veroorzaakt. Telkens als ik op een toets op mijn klavier druk maakt mijn moederboard een "beep" geluid. Dit gebeurt bij elke toets. Er komt echter geen teken op beeld(gewoon dit beep geluid). Ik dacht dat het aan mijn oude keyboard lag die met een ps/2 aansluiting geconnecteerd was dus kocht ik een nieuwe met usb aansluiting. Ook bij dit klavier heb ik hetzelfde probleem. Er zijn geen conflicten aangetroffen bij mijn "device manager" .
Mijn toetsebord werkt wel effectief want met het opstarten geraak ik met mijn klavier zonder problemen in de bios enz...
Systeemherstel naar vroegere momenten enz werkte niet en gaf me alleen nog maar meer problemen met de laatst geinstalleerde service pack 3.
Ik heb mijn windows xp boot cdrom mijn schijf laten reparen en die service pack 3 er af gesmeten maar ook dat hielp niet.
Nu zit ik met een perfect werkende computer (muis, alle programma's,...) maar ik kan geen keyboard gebruiken eens opgestart. Het geeft me telkens dat vervelende geluid als ik een toets indruk.
Weten jullie een mogelijk verklaring?
THx!
Mijn toetsebord werkt wel effectief want met het opstarten geraak ik met mijn klavier zonder problemen in de bios enz...
Systeemherstel naar vroegere momenten enz werkte niet en gaf me alleen nog maar meer problemen met de laatst geinstalleerde service pack 3.
Ik heb mijn windows xp boot cdrom mijn schijf laten reparen en die service pack 3 er af gesmeten maar ook dat hielp niet.
Nu zit ik met een perfect werkende computer (muis, alle programma's,...) maar ik kan geen keyboard gebruiken eens opgestart. Het geeft me telkens dat vervelende geluid als ik een toets indruk.
Weten jullie een mogelijk verklaring?
THx!
Laatst bewerkt door een moderator: