Keyboard Medion MD96420.....

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Luitjes,

Ik ben naarstig op zoek naar een adres waar men een toetsenbord voor de Medion MD96420 kan leveren. Replacedirect heeft hem niet en ik zie zo snel geen andere mogelijkheid.
Medion wil hem niet opsturen want die wil alleen maar zelf repareren die *****s......lekker zakken vullen voor een klusje van niks.
Wie helpt mij verder?

Ik hoor graag,

Terrarabo

Hoi,

Kom deze tegen misschien is het wat
Ho maar is de duitse versie ik had alleen naar de eerste qwert gekeken en anders moet je met de toetsen gaan puzzelen:D

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ja dat dacht ik ook maar het zou kunnen als je op de bovenste letter rij kijkt zou er van links naar rechts q,w,e,r,t,y, moeten staan dit is Nederlands en bij de uits staat er dan qwerz maar misschien heb je wel de duitse

Hee, waar is je bericht gebleven?

Laatst bewerkt:
Nee, had mijn bericht al verwijderd. Is inderdaad niet okay !!

Nog suggesties?

Medion rekent 65 Euro minimaal en dan nog verzenden en de prijs van het toetsenbord want die 65 Euro zijn alleen al de behandel kosten :(

Laatst bewerkt:
Ben zoekende .

Ja ze weten het wel zo kan ik ook goedkope notebooks verkopen, is vaker zo trouwens goedkoop leveren maar owee als je voor onderdelen komt

Laatst bewerkt:
Goedemiddag,

Sorry maar ik kan niets vinden maar evengoed een fijne kerst gewenst:confused::confused:

Zojuist nagevraagd, inderdaad niet leverbaar, waarschijnlijk dus alleen via medion. Of zolang gaan werken met een extern toetsenbord? en dat deze later beter op de markt te krijgen is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan