keyboard mute button werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

kendoss

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2005
Berichten
127
hai ik heb een probleempje .Vanaf eergisteren werkte me mute functie op me toetsenbord niet.Ik gebruik hem voor windows media player vooral als ik muziek zit te luisteren.Weet iemand misschien wat ik hier ermee kan doen? thnx :thumb:
 
Laatst bewerkt:
ik heb al gecheckt maar ben erachter gekomen dat alle functie knoppen door elkaar zijn geraakt ik gebruik logitech.. Maar ik kan ze niet echt installen hoe ik dat wil.:(
 
Heeft je toetsenbord misschien een F-lock-toets? Zit meestal naast de F12. Als je die per ongeluk hebt ingedrukt, werken de speciale functietoetsen misschien niet meer.
 
ik heb hem wel heb hem gedrukt maar dan zeg hij 'next track' zoals ik zei dat alle knopjes door de war zijn geraakt .En dat mute knopje nu volume + is :shocked:
 
Ik heb zelf geen Logitec-toetsenbord, maar zit er in de Logitec-software niet ergens een mogelijkheid om de standaard-instellingen te herstellen? Meestal is er wel zo'n optie.
 
je zult het niet geloven maar dat staat er echt niet..En om dingen in te stellen staat alles gewoon goed naar behoren.Maar toch als ik op een bepaalde knop druk dan krijg je iets anders wat niks mee te maken heeft dus stel ik klik op my home wat dus naar je home pagina moet lijden maar hij gaat ineens dan naar 'mijn favorieten'
 
Het lijkt toch wel erg veel op wat er gebeurt als je de F-lock hebt ingedrukt.(Ik heb dat pas zelf aan de hand gehad met mijn Microsoft-toetsenbord.) Als het een USB-toetsenbord is, zou je kunnen proberen of je de instellingen terugkrijgt als je hem er even uittrekt en terug inplugt. Helpt dat niet, dan zou je de software misschien opnieuw kunnen installeren.
 
heb al gedaan maar probleem nog niet verholpen.Kan het ook zijn dat een een spyware is?:D toch nog bedankt voor je hulp:)
 
hmm na een paar keer deinstalleren is me probleem al verholpen raar.thnx!:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan