Keyboardknoppen werken niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Feather

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2003
Sinds een paar dagen heb ik het volgende aan de hand:

Als ik de PC start en, direct na het verschijnen van het Norton icoontje, op het toetsenbord het mail knopje indruk, dan opent outlook express. Niets aan de hand dus. Als ik dit niet doe maar enige tijd later dan werken die knopjes niet meer en is de taakbalk af en toe grijs ipv blauw. Ook is het dat bv bij het verwijderen van een mail de PC piept, net alsof er helemaal geen geluidskaart in zit.
Wat kan er aan de hand zijn?

Zit er een muis in ?? :p
Sorry...............kon ik niet laten.:D
Het geluid komt van de systeem speaker.

Heb je iets geinstalleerd of................

Laatst bewerkt:
Piep, ik heb alleen de updates van windows geinstalleerd.

Er is nog meer aan de hand. Ik kan ook niet meer bij de firewall en draadloze netwerken. In de bijlagen de foutmeldingen.
foutmelding_firewall.JPG

foutmelding_wireless.JPG

Je hebt ook geen instellingen veranderd of aanverwante zaken ?
Het toetsenbord is dat draadloos of bedraad ?

Nee ik heb geen instellingen veranderd. Het toetsenbord is bedraad.
Ik heb ook recent een foutmelding gekregen over een generic host.

Het rare is dat als ik maar snel genoeg ben ik dus wel die draadloze netwerken zie en de knopjes kan gebruiken. Helaas is dat na een paar minuten voorbij.

Ik heb op dit moment eerlijk gezegd ook geen idee meer met al de verschillende zaken. :(
Ik hoop dat iemand anders jou kan helpen.

Hoi !

Verwijder via Start - configuratiescherm - software de laatste update van MS maar !

Heft internatinaal voor grote problemen gezorgd.

Ik mag geen links geven i.v.m. het karakter van de andere fora waar ik actief op ben.

Greetz,

Harry.

Na wat speurwerk in alle updates zag ik dat er eentje, een paar weken terug, niet goed gegaan was. Het bleek de 925902 te zijn. Geinstalleerd en nu werkt het weer.
Bedankt voor alle reacties.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan