Keylogger.Trojan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dick Borstlap

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
2.297
Ik heb een virus, wat moet ik doen?
Zie a.u.b. bijlage.

Groet,
Dick
 

Bijlagen

  • keylogger.jpg
    keylogger.jpg
    26,9 KB · Weergaven: 31
Scan nog eens met je AV in veilige modus. Bij het opstarten van je pc meteen op F8 (of F6) achter elkaar blijven drukken, vervolgens krijg je een menu op je scherm en daar kan je kiezen voor veilige modus en zet je System Restore van tevoren uit en na de scan weer aan als je XP draait. Rechtsklik op Mijn Computer en kies Eigenschappen, tabblad System Restore en aldaar System Restore (Systeemherstel) uitvinken. Ben je wel je herstelpunten kwijt maar mogelijk ook die ongein.

Onlinescannen kan ook of er naast:
http://www.tiscali.nl/actueel/cmult/viru/viru_center.asp

Baat het niet, plaats dan een Hijack This Log hier -> klik Helpmij tegen spyware offensief deel 5<-- Druk daar op de knop "reageer op bericht" en post je log.
 
Volgen mij is hij al weg, in de meding staat dat Norton hem niet kan repareren, en als ik het me goed kan herinderen zet Norton hem dan in quarantaine.

Zoek eens naar dat bestand.
 
Norton berichtte afwisselend dat het bestand niet gerepareerd kon worden en dat niet voorkomen kon worden dat het opnieuw ... (verdere tekst ontbrak).

Ik heb gezocht naar het bestand maar er is helemaal geen map Documenten op die plek, alleen Gedeelde Documenten en daar zit niets in van dien aard.

Ik heb opnieuw opgestart en vooralsnog heb ik geen meldingen meer.

Loos alarm? :) :D
 
Die quote komt uit het grote spyware topic en er is dus niks vreemds aan je hijack log
 
Jah, maar dat had ik daar al gelezen. Was het alleen maar behulpzaamheid van Jozo? (Ik dacht dat ik op mijn vingers getikt werd.)
 
Ik ben een week weggeweest, misschien mis ik wat, maar wat bedoel je Jozo?
Omdat dit topic nog niet op opgelost stond heb ik gemeld dat je hijackthis.log schoon is, voordat nog mensen de hoofd gingen breken om dit probleem op te lossen.
Ik dacht dat ik op mijn vingers getikt werd
En dit snap ik niet helemaal.
 
Nou ja, dat ik de boel beter in de gaten moest houden of zoiets.
Nu snap ik alles! :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan