keylogger

Status
Niet open voor verdere reacties.

willemVercruise

Gebruiker
Lid geworden
29 jun 2008
Hallo, ik ben willem.

Ik woon in belgie en ik heb een dochter, maar zij woont in Liverpool.
De laatste tijd doet ze heel raar op Msn, ik vind dat heel erg verdacht.
Daarom ben ik op zoek gegaan naar een keylogger of hoe het ook mag heten, ik heb overal gezocht naar een die aan de volgende voorwaarden voldoet (maar had helaas niets gevonden) :

1 ) Keylogger die ik van in belgie via Msn naar liverpool kan sturen, zodat de keylogger onopgemerkt op haar PC installeert wanneer zij op het icoontje drukt en mij alle gegevens zendt.(via e-mail of iets anders)

2 ) Keylogger die door virusscanners gaat, zodat mijn dochter er niks van merkt.

Dankuwel voor u hulp !

Laatst bewerkt:
ik wil niet bemoeien maar wat wil je met die keylogger berijken ?

zolang je maar niet verteld waar je een keylogger die dat kan weghaalt....is er weinig aan de hand.
Maar waarom een keylogger plaatsen......als ze met msn al vreemd doet zal die key logger daar niks aan kunnen veranderen.
Een telefoongesprek zou meer kunnen helpen....

Als je problemen wilt oplossen voor je dochter waarom mag zij dan niet weten dat je het oplost???
Je kunt dan beter met logmein(.com) aan de slag.

Even in het beste geval gaan we uit van je goede bedoelingen........

best knap dat je vanuit Belgie kan zien dat ze in Liverpool raar doet... maar evengoed klinkt het me in de oren dat als de....
optie 1:
ouders in Belgie wonen en de dochter in Liverpool..ze ook oud genoeg is om "raar" te doen...
optie 2:
jij zit in Belgie en zij met moeders, je bent gescheiden, in Liverpool.... je met moeders moet praten...

En dan nog..is je dochter meerderjarig en niet in jouw huis woonachtig, dan ben je nog strafbaar ook..tenminste in Nederland wel...maar dat zal gelet op het met z'n allen één Europa zijn in Belgie en Engeland niet veel anders zijn..

Praten met je dochter is wat helpt...spioneren leidt tot familieruzies...

PC's zijn geweldig, maar je kunt er niet alle problemen mee oplossen..

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan