keylogger

Status
Niet open voor verdere reacties.

floske

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2006
Mijn zoon heeft (denk ik) een keyyylogger op zijn pc.
Zijn msn is gehackt door iemand die nu heel vervelende berichtjes stuurt naar zijn contactpersonen en hij kan niet meer op zijn runscape-account.
Wat kunnen we nu het beste doen?

Hoi,
klik eens op de eerste 2 links in m'n handtekening hier beneden. Draai, na updaten, Mbam evt. in de veilige modus (F8 trommelen tijdens de boot).

Laatst bewerkt:
Wachtwoord wijzigen van je msn account.
En de raad van mikzjegger opvolgen.
Runescape heb ik geen idee over, wellicht een medehelper.

Laatst bewerkt:
Ook MSN en Runescape mailen met dit probleem, zodat ze de accounts tijdelijk kunnen blokkeren ..
Ik zou ook proberen of je de config van die keylogger kunt vinden, wellicht kun je daar nog info uit halen wie het is geweest.

In ieder geval is je beveiliging niet in orde. Dit moet je dus gaan aanpakken. Kies een goed internet securityprogramma met firewall.

Bedankt allemaal voor de hulp

De Hulk
In ieder geval is je beveiliging niet in orde. Dit moet je dus gaan aanpakken. Kies een goed internet securityprogramma met firewall.

Hulk kun je me nog iets adviseren?

Misschien willen andere forumleden je wat adviezen geven over freeware of betaalde beveiligingsprogramma's voor de pc. Die software is een eigen keuze en prioriteit. Zelf gebruik ik al jaren afwisselend per jaar Norton Internet Security (NIS) en Norton 360. Deze zijn identiek, maar 360 heeft een cleaner- en back-uptool aan boord. Beide met slimme firewall en heuristische beveiliging, antivirus, webcontrole, veilig internetbankieren, antiphishing e.d en laag CPU- en geheugengebruik.

Gemiddeld kost een pakket NIS 40,- euro en je mag met een abonnement altijd gratis updaten naar de laatste versie. Dus koop je NIS 2011 en komt NIS 2012 op de markt, mag je gratis naar 2012.

Laatst bewerkt:
De keylogger is gevonden en succesvol verwijderd, bedankt allemaal ,probleem opgelost

Mooi dat het gelukt is en succes verder! :thumb:
(klik even op "zet status opgelost" in de blauwe werkbalk, boven de beginposting v.d. site). :thumb:

Mik Zjegger
Mooi dat het gelukt is en succes verder!
(klik even op "zet status opgelost" in de blauwe werkbalk, boven de beginposting v.d. site).

Mik ik zie geen optie "zet status opgelost"

daar staat alleen de optie "vraag niet opgelost".
zou jij het even voor me kunnen doen?

Helaas, is niet mijn sectie. Als topicstarter zou je gewoon je status op opgelost moeten kunnen zetten. Zal eens even achter het probleem aan gaan.

Laatst bewerkt:
daar staat alleen de optie "vraag niet opgelost".
zou jij het even voor me kunnen doen?

De status van de vraag staat reeds op "Vraag opgelost".
Daarom zie je alleen "Vraag niet opgelost", om de status weer terug te kunnen draaien.

Het is goed zo, niets aan doen.:thumb:

Nu staat hij idd op "vraag is opgelost" dat was gisteren niet het geval. :confused:
Dus gisteren klopte er idd iets niet. :thumb:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan