Keyloggers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tr4x

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 nov 2007
Berichten
3
Gisteren heb ik op een link geklikt die vermoedelijk naar een site ging met een keylogger.
Ik heb een paar dingen gedaan om hem te verwijderen (hoewel ik niet eens zeker weet of ik wel een keylogger heb gekregen)

Ten eerste wil ik even melden dat ik geen prof ben in computers.

Wat ik heb gedaan nadat ik de site bezocht had met een vermoedleijke keylogger
1. Ik draai firefox, nooit IE.
2. Ik heb AVG free edition laten scannen, dat heeft niets opgelevert. (upgedate tot recentste versie)
3. Ik heb de laatste versie van Hitman Pro laten draaien op mijn pc. Verschillende programmas hebben verdachte bestandne op mijn pc gevonden en verwijdert.
4. Ik draai nu een programma genaamd I Hate Keyloggers die blijkbaar keyloggers tegenwerkt. Ik heb zelf een keylogger op mijn pc gezet en gedraaid. Die kon inderdaad niet herkennen wat ik op de pc had gedaan zolang I Hate Keyloggers draaide.

Zolang ik dat programma draai, weet ik dan zeker dat een eventuele keylogger op mijn pc niet werkt? En na al die scans, is het dan ook niet haast risicoloos dat programma niet te draaien?

Vertel mij aub wat u weet over keyloggers en hoe ik ze tegen kan gaan.

Bij voorbaat dank,

Tr4x
 
Hitman pro......niet een geleifd programma hier.
Wil je zeker weten dat je geen keylogger op je pc hebt dan ga je bv naar ASO of naar Hijackthis en laat daar een log nakijken.

Dit is nu koffiedik kijken.
 
Ik heb ASO op mijn pc gezet. Maar hoe laat ik een door jou genoemde log checken? Ik zou het zeer op prijs stellen als iemand mij daardoorheen kan leiden, omdat ik dat met mijn ervaring niet voor elkaar krijg.

Dank
 
keylogger

Probeer eens superantispyware te downloaden, de gratisversie. superantispyware.com en run deze eens
 
www.aso.eu/forum

en kijk daar bij de handleidng van hijack logs.
ga er zelf niet in zitten prutsen want je kunt meer stuk maken dan je lief is.:)

1 maal gratis registreren (net als bij helpmij.nl) is voldoende.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de antwoorden. Ik heb op de forums een Hijackthis log gepost, dus het wachten is op hun antwoord.

Als er iemand iets toe te voegen heeft, wordt dat nog steeds op prijs gesteld

Edit: ik heb superantispyware laten scannen, had een paar bestanden gevonden en verwijdert. Maar zover ik zag geen keylogger.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan