kheb nu die cd's hoe krijg ik ze weer op mijn HP pavilion pc?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dvcgraphics

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2002
Berichten
278
Ik heb voor ik alles van mijn hp pc gehaald heb door weer de fabrieksinstellingen te installeren van alles een back-up gemaakt.
Dit waren 10 dvd's van 4,7gig. dus volgens mij is er niks weg.
in totaal 44 gig aan gegevens en ik heb ook .pst files zien passeren. (hopelijk ben ik niks kwijt)
Als ik dan mijn fabrieksnieuwe pc hab (humhum) stek ik die eerste dvd in mijn pc maar ik zie een map die F:\Backup Files 2010-10-16 140313 heet.
nu ja, ik doe die open en zie: 1,wim tot 10.wim bestanden en dan nog 2 bestanden die Recoverymgr heten, het ene een exe bestand volgens mij en die andere een configuratieinstelling.

Ik klik op de toepassing en hij begint te kopieren, maar als alle 10 dvd's gekopieerd zijn zie ik nergens mijn programma's of mails. (enkel een paar mappen die nu ook in de C: staan) maar bijlange niet alle programma's die ik had.
EN ik kan ook nergens de betaversie van office zien.

Wat moet ik doen, graag hulp!!
Didier
 
ik weet niet waarom je opnieuw begonnen bent,maar als je die dvd's weer terug zet ,heb je dus weer de zelfde problemen:eek:
 
Ik begrijp dat je alles op een andere computer wil zetten dan waar je de backups van hebt gemaakt. Dit is volgens mij (correct me if i am wrong) onmogelijk. Zeker als je programma's terug wil zetten.
Als ik u was zou ik die backup bestanden op de computer zetten eruit halen wat belangerijk voor u is. Zoals:documenten, muziek, video, evt profile gegevens; van een email programma (daar staan uw emails ook in); van uw browser, etc. Vervolgens zou ik alle programma's vers op uw nieuwe computer installeren en die belangrijke bestanden op de juiste plek zetten. Wat u overhoudt kunt u weg gooien.

Met vriendelijke groet,

Carnelain
 
Ewel, ik leg uit

Ineens was alles zwart bij het opstarten en ik zag enkel mijn muispijltje.
ik heb mijn pc wel 10 keer heropgestart maar toen ik belde naar HP zeiden ze me een back-up te maken via dit systeem en dan weer van 0 af aan de fabrieksinstellingen te herstellen alsof hij uit de fabriek komt.
dan weer alles terugzetten en het zou weer ok moeten zijn.

Maar het is niet ok, dus ja, ik kan wel weer naar hp bellen maar ik dacht eerst ik vraag het hier.

misschien dat ik eerst de programma's moet herinstalleren en dan die dvd-roms opnieuw er op zetten. zou ook wel kunnen hé.

Zijn er nog met da probleem?
 
Zoals ik eerder al zij ik zou niet proberen om alles weer exact zo terug te zetten als het was. Haal je belangrijke documenten van die dvd's en installeer gewoon alles vers op je laptop. Blijft 'ie mooi schoon en snel.

carnelain
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan