Kicken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wist ik niet, ik dacht alleen dat er mogelijk wat "hard" gereageerd werd. Ik houd mijn mond verder.

Van fouten moet je leren en dat woordje ******** zal ie nu wel doorslikken.
Maai niet gelijk het gras onder zijn voeten weg en geef hem nog de kans.
Uiteraard met een excuus van zijn kant.

Geplaatst door vanzwam

Daar kan ik inkomen. Het is natuurlijk het taalgebruik. 20 jaar geleden, en men noemde mij een kl...z... dan klopte ik er op.

Wij zijn toch allemaal mensen. Zulke beledigingen hoef je toch niet te slikken toch ??

Spijtig natuurlijk dat op een bepaalde vraag geen antwoord krijgt, maar dit kan gebeuren dacht ik.

Hij mag mij noemen wat hij wil. Het zegt meer over de persoon die het zegt. Kijk dit is een forum en het is makkelijk om met je toetsenbord dingen te schrijven. Het is en blijft virtueel.

Geplaatst door m@rio

Hij mag mij noemen wat hij wil. Het zegt meer over de persoon die het zegt. Kijk dit is een forum en het is makkelijk om met je toetsenbord dingen te schrijven. Het is en blijft virtueel.

Ok, je kan die persoon niet letterlijk op zijn plaats zetten.

Maar ik vind de maatregel van Tiborv toch wel gepast hoor.

Laten we nu wel ff aan één zeel trekken he.
Tibor doet dat niet voor niets he.

Ik heb rodajc ook al eens met zijn hopeloze register proberen voort te helpen en het was al direct één groot communicatieprobleem. Soms loopt de communicatie wat stroef en wil het allemaal niet lukken, maar ik vind niet dat je dat op anderen moet uitwerken.
Begrippen zoals crossposten, kicken, bannen e.d. zal hij nu wel kennen.

Doe ff met me mee en gebruik de zoekfunctie van het forum om op gebruiker rodajc te zoeken, en je vindt een enorm aantal berichten. Waaronder crossposts die gesloten zijn, hier zijn ongenoegen laten blijken, daar zijn ongenoegen laten blijken. En zoveel na elkaar! Give us some time! We zijn allemaal maar mensen, en we proberen toch steeds vriendelijk te zijn voor elkaar.

RodaJC: als je onvriendelijk wil doen, en je ongenoegen duidelijk wil laten blijken, maar toch direct geholpen wil worden. GA DAN NAAR DE PC-WINKEL!

Geplaatst door James007

RodaJC: als je onvriendelijk wil doen, en je ongenoegen duidelijk wil laten blijken, maar toch direct geholpen wil worden. GA DAN NAAR DE PC-WINKEL!

Met zulke mentaliteit ga hij daar ook bot vangen vermoed ik.

Sssssssssssssst!!!:D

Maarja, we hebben genoeg op zijn kap gezeten...

Rodajc: ik weet dat je vaak niet erg precies bent geholpen, en ik weet dat dat erg frustrerend kan zijn.
Maar het is de manier hoe je DAARMEE moet omgaan.
Je mag ons gerust uitmaken, maar het is niet erg slim om dat op het forum te doen. Als ik tegen iemand praat denk ik soms ook wel eens (vul zelf maar in), maar ik hou dat in mijn gedachten en blijf vriendelijk.
Een moderator heeft de taak om crossposts te sluiten en dergelijke meer, en onzer aller M@rio heeft het zeker niet op jou gemunt, je doet gewoon veel verkeerd, eerst beginnersfoutjes, en daarna frustratie, en daarna SLOTJES en daarna een bann...

Het is nu zo...

aangezien dit meer op een chat topic gaat lijken over of er wel of niet tercht geband is ga ik dit topic maar sluiten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan