KIES herkent GT-P7500 niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stanley19

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 jan 2002
Hallo,

Vandaag heb ik KIES geinstalleerd, omdat ik mijn Samsung Galaxy Tab 10.1 (GT-7500) wil updaten naar ICS.
Als ik mijn apparaat aansluit, herkent KIES deze echter niet. Mijn laptop herkent het apparaat wel, alleen KIES is benodigd voor de firmwareupgrade.
Op mijn apparaat draait nu Android 4.04.

Graag hulp bij het connecten, wellicht is er een alternatief softwareprogramma?

Hier in huis heeft ook sinds 8 weken iemand zo'n ding (weliswaar de 7" Tab2 versie) en idd. na installatie van Kies (vorige week) heeft het ontelbare pogingen gekost alvorens het ding kon connecten. En ja, toen het uiteindelijk 1x lukte werd onmiddellijk een berg aan updates binnenghaald (ook een firmware) en daarna ging connecten vrij soepeltjes. Even volhouden en blijven proberen dus. Start de machine na de installatie van Kies ook vooral even op en sluit óók even firewall en virusscanner (wat ik ten einde raad na tig pogingen maar deed).

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je reactie. De aanhouder wint is je voorstel? Ga het proberen. Is 4.04 overigens niet de laatste versie voor de tab

Gaat hem niet worden. Kan aan en loskoppelen wat ik wil. Mijn apparaat wordt niet herkend.
Krijg zelfs een melding dat mijn tab niet wordt ondersteund door KIES 2.0 (onzinnige melding)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan