Kiezen laptop/notebook

Status
Niet open voor verdere reacties.

Veenes

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2006
Hallo allemaal,
Bij het kiezen van een nieuwe laptop heb ik even jullie advies nodig:
Ik heb mijn keuze nu beperkt tot een 3tal laptops die op zich niet veel verschillen maar de prijzen lopen nogal uiteen. Wat ik mij vooral afvraag is de verschillen in snelheid van de processor. Maakt het echt veel verschil wanneer de laptop beschikt over een dual core processor?
1 - Fujitsu siemens amilo L1310G - celeron M370 prcessor 1.5 ghz 1mb l2 400 mhz, 1024 ddr2 etc.. 666,00 euro.
2 - Fujitsu siemens amilo PI1505 - celeron duo core processor t2050 1.6 ghz 2mb l2 cache 533 mhz, 1024 ddr ram etc etc..
3 - Toshiba a110-103 celeron M410 1.46 ghz, 1 mb l2 cache 533 mhz, 512 ddr ram etc etc..

Bedankt alvast ...

Hallo

De eerste vraag die je jezelf dient te stellen is .... voor welke toepassingen zal ik deze gebruiken ..???

Deze misschien ook eens vermelden ??

Ik zie ook dat je de prijs van (2) & (3) hebt vergeten te vermelden .

Peter

Laatst bewerkt:
Ik zal hem het meeste gebruiken voor het bewerken van foto's, internet dvd's branden en vooral office toepassingen met behoorlijk rekenwerk..
Verder moet ik er de komende jaren weer even mee kunnen...

Ja ik zie het nu ook ..

2- 899,00 euro en
3- 725,00 euro...

Hallo

Nr 2 lijkt mij een logische keuze gezien de toepassingen waarvoor deze zal gebruikt worden.

Probeer ook eens even met betrokken p.c. te "spelen" in de winkel.

Zo weet je meteen of hij "goed aanvoelt " , niet te veel herrie maakt , robuust is , etc....

Peter

ok bedankt ..
ik heb toch voor een andere gekozen.. iets minder snel maar naar mijn mening wel van een betere kwaliteit..
toshiba a110-225 :D

Hallo

Ik zou ook voor de "3" toshiba hebben gekozen , maar mits de door u vermelde toepassingen , is/was "2" de meest logische i.v.m. prijs/kwaliteit ....

P.s. : .... enjoy uw nieuwe aanwinst ....

Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan