kiezen tussen 2 spellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

youtuber

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2011
Berichten
7
Ik weet het, het klinkt een beetje dom. Maar ik kan niet kiezen tussen Battlefield 3 en Modern Warfare! Misschien kan iemand mij een klein beetje helpen. Mijn voorkeur ligt nu bij battlefield 3 maar van vrienden hoor ik dat Cod mwf3 ook een heel mooi spel moet zijn.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met een keuze:eek:


P.S. ik koop ze niet allebei :p




LIFE IS A GAME
 
Laatst bewerkt door een moderator:
geld op de bank laten staan.
 
Koop battlefield 3 =)

de graphics van mw3 zijn slecht, de gameplay is minder. en VEEL meer noobs online :D
 
Je zal toch echt zelf moeten kiezen... Zet alles op een rijtje: De graphics, gameplay, verhaallijn, en heb je ooit eerder COD of BF gespeeld? De prijs is niet zoveel verschil. Kijk bv. ook naar de online game ervaring.
 
COD, is meer gebaseerd op Multiplayer, dus als je ff los wil gaan, tussen wat opgefokte mensen, moet je MW3 kopen, BF3, gaat meer over de SP lijn, hierin heb je tevens meer mogelijkheden, en je kunt alles slopen wat je ziet >:D !

Toch ga ik persoonlijk voor MW3, omdat ik persoonlijk meer langs de COD lijn heb gespeeld, bf3 koop ik over 3 weken wel weer...
 
''COD, is meer gebaseerd op Multiplayer, dus als je ff los wil gaan, tussen wat opgefokte mensen, moet je MW3 kopen, BF3, gaat meer over de SP lijn, hierin heb je tevens meer mogelijkheden, en je kunt alles slopen wat je ziet > !''

Dat klopt niet helemaal. Ik denk dat juist BF meer is gebaseerd op de multiplayer;).
 
met battlefield 3 kan je in voertuigen en de maps zijn groter wat natuurlijk ook vervelend kan zijn
 
ik heb ze alle twee uitgespeeld ik zou voor Battefield gaan beter beeld en is leuker meer game plezier en MW3 vind ik echt een kort spel!!!
Nou als je 2 dagen bezig ben is dat dan wel kort maar Battefield vind ik langer leuker betere beeld enz.
 
modern warfare is meer snel spelen niet denken maar doen
en bf3 is meer taktiek gericht verschuilen in bosjes of iemand van achter neer schieten

dus als je meer van het snel veel punten behalen ben zou ik mw kopen
anders voor het tacktiesche zou ik bf3 kopen
 
Het gaat om wat je zelf wilt. Waarschijnlijk heb je er al één gekocht, maar voor anderen die hier nog kijken.
Battlefield 3: Neem hier gewoon de tijd voor, je moet er van uit gaan dat een potje toch al gauw 20-30 minuten duurt. En je bent veel langer bezig zowel in de multiplayer als in de singleplayer.
De campaign van bf3 duurt langer (ga niet op makkelijk spelen want dan ben je zo klaar en dan weet je de verhaallijn binnen een aantal uur, het is leuker om wat moeilijker te spelen, dit geld ook voor mw3!) en het levelen in de multip. duurt langer.
Ook natuurlijk de voertuigen, je kan in helicopters vliegtuigen, en dat is echt geweldig, kortom: Battlefield 3, is echt een simulatie van het echte leven.

Modern Warfare 3: Net terug van school, over een uurtje naar training even snel een potje cod tussendoor. Dit gaat meestal erg snel en als je steeds dood gaat begint het snel te ergeren (bij tegenstelling van bf3 waarbij je evenveel kans hebt!) Er komen killstreaks waarbij je steeds snel dood gaat en je bloeddruk schiet omhoog in dit spel, en dat is niet door de actie, maar meer omdat er kindertjes van 10 door de mic heen schreeuwen: ''I pwned your ****'' etc.
 
''COD, is meer gebaseerd op Multiplayer, dus als je ff los wil gaan, tussen wat opgefokte mensen, moet je MW3 kopen, BF3, gaat meer over de SP lijn, hierin heb je tevens meer mogelijkheden, en je kunt alles slopen wat je ziet > !''

Dat klopt niet helemaal. Ik denk dat juist BF meer is gebaseerd op de multiplayer;).


Ik bedoel dat COD, steeds meer doet aan de multiplayer, waarbij BF ook de SP serie verbeterd
 
COD, is meer gebaseerd op Multiplayer, dus als je ff los wil gaan, tussen wat opgefokte mensen, moet je MW3 kopen, BF3, gaat meer over de SP lijn, hierin heb je tevens meer mogelijkheden, en je kunt alles slopen wat je ziet >:D !

Toch ga ik persoonlijk voor MW3, omdat ik persoonlijk meer langs de COD lijn heb gespeeld, bf3 koop ik over 3 weken wel weer...

Om hier even de juiste informatie neer te planten voor alles op slot gaat: COD is meer voor de singleplayer, en multiplayer is een aanhanger (wat tegenwoordig steeds meer gespeelt word). Terwijl vrijwel alle Battlefield games, op multiplayer gericht waren. Echter, om een grotere groep mensen aan te spreken, hebben ze er een korte campain-mode ingeplant.
 
ach ik vond de op slot knop.
TS heeft gevraagd en is nooit meer terug geweest,
de oorspronkelijke vraag wordt niet meer besproken dus een slot is op haar plaats.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan