Kiezen van een antivirusprogramma

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gokhan1991

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2007
Hallo

Als je pc nog geen antivuris programma heeft dan zal het wel noodzakelijk zijn om eentje te hebben ik heb lang norton internet security gebruikt en mijn mening is dat die het wel goed doet maaaar ten eerste je hebt egt een snelle pc nodig met veel ram want die programma neemt veel geheugen in beslag en als ik mijn pc wil uitschakelen gaat die niet daarom moet ik altijd om de power knopje drukken om me pc uit te schakelen nadat ik nis verwijdert had ging me pc egt heel snel uitschakelen ging ook al heel snel dus voor een gratis goeie programma zou ik avast kiezen neemt egt niet veel ram in beslag dus doe een goed keus
welke vinden jullie goed?

wow effe heftig om dit zo zonder leestekens te lezen :).
Persoonlijk vind ik NOD32 de beste.
Ik merk niet op dat hij werkt (op de achtergrond) dus vraagt niet veel van je processor.
je kan een 30 dagen gratis trial downloaden om de antivirus eens te proberen.
Deze kan je hier vinden: http://www.nod32.nl/download/trial/

Mijn lijstje van prima anti-virusprogramma's.

Gratis Anti-virus:

- Avast ( vind ik zelf de beste gratis scanner )
- AVG
- AntiVir

Betaalde Anti-virus:

- NOD32 ( vind ik ook een van de beste die er is )
- Kaspersky
- BitDefender ( is wat meer vertragend )
- TrendMicro

omdat we tog hier zitten te praten heb ik een vraag ik was eerst een junior member en nu ben ik opeens een member hoe kan dit??? en wat is het hoogste

ik denk dat dat te maken heeft met het aantal posts wat je doet :).
Je hebt net de 60 posts verbij gegaan dus ik denk dat je vanaf 60 een member wordt.
De hoogste ken ik niet.

Alsjeblieft:

0-29 berichten -- junior member
30-99 berichten -- member
100-999 berichten -- senior member
1000-2499 berichten -- mega senior
2500-5999 berichten -- giga senior
6000-9999 berichten -- mega honourable senior member
10.000-19.999 berichten -- giga honourable senior member
20.000 of meer berichten -- tera hounourable senior member

ik heb nog wat gevonden een programma alles in een programma's van spyware antivirus adware noem maar op in een proggramma is hier te downloaden www.hitmanpro.nl is ook gratis ik denk tog wel dat meest dat programma kennen

De meeste kennen Hitman pro wel, maar er zijn er veel die liever de programma's los gebruiken.

Er is hier al een hele discussie geweest over Hitman Pro.

Ik zelf raad aan om de programma's los te gebruiken, en je hebt ze niet allemaal nodig.

Anti-spywareprogramma's die wel de moeite waard zijn, en die je prima naast elkaar kan installeren zijn

- Ad-Aware
- Spybot Search & Destroy
- AVG Anti-Spyware

hitmanpro is imo best wel leuk maar als je echt voor een antivirus gaat heb je er niet zo heel veel aan.

er zitten wel 3 antivirus programma's bij sommig moet je betalen krijg je alleen maar de trailversie van

had nog een vraag zou ik voor nod 32 gaan of avast de betaalde versie wil namelijk een goeie maar iedereen zegt nod32 andere avast wat is jouwn mening?

Laatst bewerkt:
NOD32 en Avast zijn allebei, en het maakt dan ook niet zo veel uit.

Wil je er geld aan uitgeven --> NOD32 is de keus.
Wil je het liever gratis --> Avast is de keus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan