Kiezen videokaart.

Status
Niet open voor verdere reacties.
wat dacht je van de sapphire 1950pro, is sneller dan een 8600gts.
het enigste minpuntje is dat hij geen dx10 is.
oja heb je agp pci of pcie??

wat dacht je van de sapphire 1950pro, is sneller dan een 8600gts.
het enigste minpuntje is dat hij geen dx10 is.
oja heb je agp pci of pcie??

ik wilde net zeggen ja hoe kan je dit adviseren??

je weet niks

wie weet zit ie nog met een p3 van 600mhz

Och sorry jongens ik heb bij mijn profiel m'n systeem ingevoerd maar even voor de makkelijkheid ik heb een amd athlon 3800 X2 2 GHZ, PCI-E. 450W voeding 2GBintern geheugen En VISTA.

Laatst bewerkt:
PCIe neem ik dus aan.... met dit vrij nieuwe systeem...
jwamd geeft inderdaad een goede keuze aan voor jouw prijs en ook een nadeel... zeker nu ik zie dat je vista er op hebt..
ennuh.. "2 MHZ"? geen 2 Ghz?:rolleyes:

dat daar vista op draaid:D

haha zou niet best wezen,,typfoutje,maar wat is die nou veel beter dan de 8600GTS?? En hoe bedoel je over Vista..??zijn die niet compatible

Laatst bewerkt:
deze kaart is niet echt toekomst gericht aangezien deze kaarten sowiezo geen dx10 aankunnen. check maar wat benchmarks.
en in dx9 is hij alleen maar goed in een resolutie van 1280x1024 en als je hoger gaat dan zal je meer baat hebben bij een x1950pro. deze heeft namelijk al 512mb en is gewoon veel sneller.

beide kaarten geen dx10???????

en niet toekomst gericht???

vertel....

Laatst bewerkt:
deze kaart is niet echt toekomst gericht aangezien deze kaarten sowiezo geen dx10 aankunnen.
Er staat althans wel bij dat de Asus EN8600GTS SILENT/HTDP DX10 heeft.?? Of klopt dat niet lijkt me sterk..

Er staat althans wel bij dat de Asus EN8600GTS SILENT/HTDP DX10 heeft.?? Of klopt dat niet lijkt me sterk..

jazeker ondersteunen die dx 10

snap zijn opmerking ook niet.

maar dx10 werkt wel alleen als je vista hebt

Oke dus op mijn systeem zou deze kaart het mooi doen?(check mijn profiel voor mijn systeem)

Oke dus op mijn systeem zou deze kaart het mooi doen?(check mijn profiel voor mijn systeem)

http://www.helpmij.nl/forum/showpost.php?p=2096902&postcount=5

dat is dus je systeem en daar zal ie het goed op doen hoor

maar wat ik wel moet toegeven is dat de 1950 ten opzichte van deze beter scoort.

wellicht kun je ff een vergelijk maken op de volgen site.

maak daar 2 keuzes van kaarten en kies een game

dan zie je de prestaties
http://www23.tomshardware.com/graphics_2007.html?modelx=33&model1=857&model2=706&chart=279

wil je echt qua prestaties omhoog en gebruik van dx10 zul je naar een 8800 serie moeten

Laatst bewerkt:
@jwamd: dit was jou opmerking: deze kaart is niet echt toekomst gericht aangezien deze kaarten sowiezo geen dx10 aankunnen

vandaar....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan