remcothebest
Gebruiker
- Lid geworden
- 31 aug 2004
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
<SCRIPT LANGUAGE="JavaScript">
function ban(){
var ip = '<!--#echo var="REMOTE_ADDR"-->';
//Hieronder net zoveel ip adressen als je wilt
if (ip == "81.69.62.76" || ip == "x.x.x.x") {
//Hieronder kun je je boodschap aanpassen die de gebande persoon krijgt te zien ...!
alert("Site tijdelijk niet beschikbaar!!!!");
history.go(0);
window.location.replace("http://www.************.nl/")
}
}
ban();
</script>
<div style="position: absolute; top: -50px; left: -50px">Hier de codes van 't statistieken icoontje</div>
Wat vind je er zo mooi aan ?Geplaatst door Guus abc
Ziet er prima uit.:thumb:
Met 'patroon' bedoelde ik een patroon van bijv. donkergrijze hokjes op een zwarte achtergrond. Donkergrijs past bij zwart, waardoor 't rustig blijft, in mijn mening.Ik vind de zwarte achtergrond juist wél mooi. Kwestie van persoonlijke smaak. Een patroon maakt het wat mij betreft vaak wat te druk.
Klopt, op jouw bijlage is arial geloof ik. Check mijn bijlage maar eens, da's toch echt Times New Roman (liet lettende op de kleuren, kep 't ff snel met paint opgeslagen).Ik zie overal het lettertype uit de bijlage en dat is echt geen Times New Roman.
In mijn handtekening staat dan ook "Mijn kleine siteje'Maar verder een bijzonder leuke site, waar ik een hele tijd heb rondgekeken. (En dat laatste kan ik van de site van JP niet zeggen, al is die dan misschien nog zo consequent en technisch perfect opgebouwd.)
Zelfs Dreamweaver zet dat niet boven de pagina's. (Dreamweaver 4, waarmee ik werk, tenminste niet.)Geplaatst door JPeetje
- Broncode: Ik zie geen DOCTYPE bovenaan je HTML pagina's.
En Dreamweaver is in jouw ogen kennelijk de ultieme website tool, als die 't niet heeft is 't niet nodig.Geplaatst door Guus abc
Zelfs Dreamweaver zet dat niet boven de pagina's.
Eiglijk, toch wel.Maakt ook qua browser helemaal niks uit of dat er nu wel of niet staat.
Daar dient 't o.a. voor. Kijk hier anders eens.Is volgens mij alleen nodig als je je HTML bij W3.org laat valideren.
Dat zie je dan toch fout. Je moet er alleen wat meer moeite voor doen.Maar door die validatie komen maar heeeeel weinig pagina's ongeschonden.
Nee hoor, maar wel een die heel prettig werkt en één van de meest gebruikte, zoniet DE meest gebruikte.Geplaatst door JPeetje
En Dreamweaver is in jouw ogen kennelijk de ultieme website tool.
Ik weet heus wel waarvoor DOCTYPE dient. Ik wil alleen maar zeggen dat het in de praktijk niets uitmaakt of die in je HTML staat of niet. Browsers zijn tegenwoordig zo flexibel dat je zelfs de complete HEAD-sectie weg kunt laten, zonder dat je dat op de pagina ziet. (Al zou ik DAT zeker niet aanbevelen.Geplaatst door JPeetje
Door een strenge DOCTYPE boven je webpagina's te zetten, kun je er een stuk zekerder van zijn dat je webpagina's in elke browser goed worden weergegeven.Daar dient 't o.a. voor. Kijk hier anders eens.
Ja, en als je al die moeite dan hebt gedaan, merk je geen enkel verschil - niet in de laadtijd, niet in de weergave en niet in de browser, of dat nu IE, Mozilla, Opera of Netscape is.Geplaatst door JPeetje
Dat zie je dan toch fout. Je moet er alleen wat meer moeite voor doen.
Dat hij heel prettig werkt is een kwestie van mening. Ik ben zelf iemand die zo veel mogelijk controle over z'n codes, in welke taal dan ook, wil hebben, waardoor ik geen WYSIWYG editor gebruik. Maar ja, Dreamweaver wordt idd veel gebruiktGeplaatst door Guus abc
Nee hoor, maar wel een die heel prettig werkt en één van de meest gebruikte, zoniet DE meest gebruikte.
Hangt d'r vanaf hoe je flexibel definieertIk weet heus wel waarvoor DOCTYPE dient. Ik wil alleen maar zeggen dat het in de praktijk niets uitmaakt of die in je HTML staat of niet. Browsers zijn tegenwoordig zo flexibel dat je zelfs de complete HEAD-sectie weg kunt laten, zonder dat je dat op de pagina ziet. (Al zou ik DAT zeker niet aanbevelen.)
<div style="border: 1px">
<div style="border: 1px solid #000000">
Daar heb je 't heel erg mis. Een stricte DOCTYPE heeft andere standaarden dan een pagina zonder DOCTYPE. Als je <td>blaat</td> zonder DOCTYPE in een document zet wordt 'blaat' links in die cel ge-aligned. Met die stricte DOCTYPE verschijnt dit in 't midden.Ja, en als je al die moeite dan hebt gedaan, merk je geen enkel verschil - niet in de laadtijd, niet in de weergave en niet in de browser, of dat nu IE, Mozilla, Opera of Netscape is.![]()
W3C.org is verantwoordelijk voor de HTML standaarden op het web, integendeel tot ******page en Dreamweaver, die zich aan deze standaarden horen te houden. Als zij een website produceren die een rapport met fouten krijgen, dan ligt de fout aan 2 dingen:Maar wie een site met Frontpage of Dreamweaver maakt en die door W3.org laat valideren, zal praktisch altijd een rapport met wat fouten krijgen, ook als de site prima werkt [...]
Mja, slordig van Google[..]Tot slot: In de bijlage kun je zien dat je zonder DOCTYPE en met behoorlijk wat fouten op je pagina nog steeds de best bezochte site ter wereld kunt worden.![]()
Een leuke discussie op z'n tijd vind ik wel leukGeplaatst door Guus abc
@ JPeetje: En zo zouden we nog uuuuren door kunnen gaan. Maar daar vind ik het momenteel te warm voor.![]()
Deal :thumb:
Laten we het erop houden dat we allebei gedeeltelijk gelijk hebben.(Als iedereen het altijd maar met elkaar eens was, werd het een saaie boel.
)
Ow ?en ik heb de web pagina geschreven met medere programmas.
[...]
PHP (forum gastenboek)
Dat noem ik niet door jou geschrevenPowered by Advanced Guestbook 2.3.1
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.