Kijk raampje :D

• Onderwerp starter Onderwerp starter mas
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mas

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2003
Hallo,

Ik wil een stuk van de zijkant van mijn behuizing vervangen door plexieglas. Nou vroeg ik me af of er risicos zijn en dan niet dat ik verkeerd snijd en een nieuwe kast moet kopen:p maar ik bedoel problemen met de hardware.
En graag tips over hoe ik het het beste kan aanpakken!

De kap of zijkant eraf halen.
Plaat plexiglas voor je geopende pc houden, en aftekenen hoeveel kijkgat je wilt hebben.
Aan alle zijden 2 cm groter uitsnijden, en kast van pc exact (2c kleiner dus).

Voor de pc kan het geen kwaad.

Ok bedankt :thumb:

Morgen ff wat spullen halen en vrijdag na mijn latste tentames deze week beginnen :D

succes :D ik heb het ook een keer gedaan.,.

gebruik GEEN decoupeerzaag haha dan ziet je kast er niet meer uit als je klaar bent almaal hoekjes en deukjes haha een dremel kun je t beste gebruiken hiervoor

Geplaatst door CrazyNutter
succes :D ik heb het ook een keer gedaan.,.

gebruik GEEN decoupeerzaag haha dan ziet je kast er niet meer uit als je klaar bent almaal hoekjes en deukjes haha een dremel kun je t beste gebruiken hiervoor
Ik denk dat dat gewoon een kwestie is van: hoe goed kun je met een van de apparaten omgaan ... :)

Mijn idee, een decoupeerzaag met een zeer fijn getand ijzerzaagje is perfect voor deze klussen. Natuurlijk moet je het zaagje niet zo snel laten bewegen als bij hout.

Als je met een decoupeerzaag om kunt gaan is er geen probleem hoor.

Deze mod heb ik pas voor een kennis van mij gemaakt (hij had een voorbeeld van internet gehaald) volledig met decoupeerzaag gedaan, alleen de hoeken zijn 'scherper' gemaakt met een vijltje.

attachment.php

Laatst bewerkt:
Die ziet er best wel bruut uit :thumb: voor mij wordt het een simpel raampje :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan