• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Kilometer Registratie In Omzet Tabel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sebman

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2008
Hallo forumvrienden,

Bijgaand heb ik een omzettabel.
Graag zou ik in deze tabel een kilometerregistratie ingeweven zien.
Per maand de kilometers bijhouden en in tabel samenvatting een totaal overzicht.

Zou iemand mij hier mee kunnen helpen aub.

Alvast hartelijk dank!!

Bijlagen

Sebman,

Is dit de bedoeling?
Zoja dan kun je de rest zelf wel aanpassen.
Suc6

Bijlagen

Sebman,

Is dit de bedoeling?
Zoja dan kun je de rest zelf wel aanpassen.
Suc6

Mijn bedoeling is eigenlijk dat in alle maanden een kollom bijgevoegd wordt met daarin de mogelijkheid km in te voeren. Deze telt hij per maand op en in het tabblad samenvatting komt een apparte kolom met de totale km van alles bij elkaar. Snapt u wat ik bedoel?

Mijn bedoeling is eigenlijk dat in alle maanden een kollom bijgevoegd wordt met daarin de mogelijkheid km in te voeren. Deze telt hij per maand op en in het tabblad samenvatting komt een apparte kolom met de totale km van alles bij elkaar. Snapt u wat ik bedoel?

Huh sorry ik had niet echt goed gekeken!!! :o:o:o

Ja dit is precies wat ik bedoel!!!!

Toppie en bedankt!

Sebman,

Mijn bedoeling is eigenlijk dat in alle maanden een kollom bijgevoegd wordt met daarin de mogelijkheid km in te voeren
Dat heb ik toch gedaan bij de maand augustus en vervolgens op het tabblad samenvatting het totaal van die maand in een aparte kolom gezet.
Als dit zo de bedoeling is dan moet je het voor de andere maanden zelf aanpassen zoals in het voorbeeld.
Onder bij de maand augustus telt hij alle geren km op en dat totaal zie je in het tabblad samenvatting.
Deze tel je dan bijelkaar en je hebt het totaal van dat jaar.

Laatst bewerkt:
Sebman,

Dat heb ik toch gedaan bij de maand augustus en vervolgens op het tabblad samenvatting het totaal van die maand in een aparte kolom gezet.
Als dit zo de bedoeling is dan moet je het voor de andere maanden zelf aanpassen zoals in het voorbeld.
Onder bij de maand augustus telt hij alle geren km op en dat totaal zie je in het tabblad samenvatting.
Deze tel je dan bijelkaar en je hebt het totaal van dat jaar.

Ja sorry ik zag het even te laat en had de vraag al weer gesteld :(

Mag ik je nogmaals hartelijk danken!!! :thumb::thumb:

Sebman,

Dat dacht ik al.
Je heb in ieder geval wat te doen.

Graag gedaan, pretige jaarwisseling

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan