• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Kilometerregistratie met invoer scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bincky78

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 jan 2010
Hallo,

Ik ben een redelijk onervaren excel gebruiker, maar wil toch proberen om een kilometer registratie te maken in excel.

Nu is dit normaal gezien niet echt een moeilijk iets, maar ik wil een stapje verder;

IVM gebruik van kilometerregistratie via mn PDA wil ik alle rit gegevens invoeren op een apart blad die vervolgens alles weer doorvoerd naar de daadwerkelijke kilometer registratie.

Zie ook mn voorbeeld.

Nu mijn vraag; is dit mogelijk en zo ja hoe doe ik dat dan?

ALVAST BEDANKT VOOR ALLE HULP......

Bijlagen

Gewoon uitrekenen bijv:

Kmstand is 9995 begin rit
Einde rit is 10055 einde rit
Kilometers 60.

Toch heel simpel?

Gewoon uitrekenen bijv:

Kmstand is 9995 begin rit
Einde rit is 10055 einde rit
Kilometers 60.

Toch heel simpel?

Hoi Gambiauser,

Nee ik weet wel hoe je iets kan laten uitrekenen, maar ik wil in het eerste blad (invoer) gegevens invoeren die excel dan weer in het tweede blad (kilometerregistratie) wegzet.
Het eerste blad is klein genoeg zodat ik die overzichtelijk kan zien/openen op mn pda, het tweede blad is erg onoverzichtelijk op mn pda, vandaar dat ik het invoerschermpje bedacht had.
Zie mn voorbeeld 1e en 2e blad ervan

Ik zelf heb een smartphone met windows mobile en ook excel , maar op de mobile werken geen macro's ( althans bij mij toch niet ) .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan