• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Kilometerregistratie vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.

dennos77

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 okt 2009
Geachte Lezers,

Ik heb een kilometerlijst van hier gevonden (Bedankt) deze heb ik een beetje aangepast.
Wij hebben een aantal gegevens nodig om aan onze registratie te voldoen.

Nu heb ik een vraag tijdens het invullen van alle gegevens kwam ik erachter dat ik een rit niet goed had ingevuld.

Maar om die er dan tussen te zetten geen lolletje alles moet opnieuw handmatig ingevuld worden.

Als voorbeeld een bijlage.

Als men bijvoorbeeld in colom D13 iets wijzigt dat de rest naar beneden mee verandert.

Voorbeeld nu staat er 20444 dit had moeten zijn 20544.
E14 wijzigt wel maar de rest zoals D14 niet.
De rest moet helaas handmatig gewijzigd worden.

Misschien is het wel onmogelijk wat ik vraag.

Alvast bedankt.

Bijlagen

D14 moet m.i. niet veranderen maar C14 en dat gebeurt gewoon.
In de D-kolom staan namelijk de eindstanden van de kilometers en de eindstand van ene regel is de beginstand van de andere regel.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Het klopt dat er wel iets veranderd maar de rest was goed qwa afstanden.

Als we die 20444 veranderen naar 205444 dan klopt de gereden afstand van de volgende regel niet meer die wordt 11 in plaats van 111 dat wat hij moest zijn.

Mvg Dennis Lenos

Het klopt dat er wel iets veranderd maar de rest was goed qwa afstanden.

Als we die 20444 veranderen naar 205444 dan klopt de gereden afstand van de volgende regel niet meer die wordt 11 in plaats van 111 dat wat hij moest zijn.

Mvg Dennis Lenos

Het is of het een of het ander.
Met andere woorden óf men vult de eindstanden in en Excel berekent het aantal gereden kilometers, óf aan de hand van de gereden kilometers berekent Excel de eindstanden.
Het kan niet beiden omdat je dan m.i. een kringverwijzing krijgt.

Ik zou de methode gebruiken waarmee jullie het beste uit de voeten kunnen.
De formules zijn zo aangepast.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Oke hartelijk bedankt.

Is het bij de laatste regel wel mogelijk om een nieuw schoon blad te krijgen met de nieuwe begin stand?

Laatst bewerkt:
kilometerregistratie

Hallo..

ik las het forum over het programma kilometerregistratie..
Ik heb pas geleden het pakket kilometerregistratie gekocht bij nedsoft..
Het bevalt me heel goed je kan makkelijk kilometers registreren en exporten naar Excel.

Mvg Kees

kilometerregistratie

Dag Dennos,

Aangezien ook de kilometerregistratie voor mij een grote bron van ergernis is, ben ik ook op zoek gegaan naar een programma. Het leek mij bij Nedsoft nog veel te veel werk om het een en ander bij te houden vanwege de handmatige invoer. En volgens mij kun je het ook maar per jaar gebruiken. Ik heb nog even getwijfeld over een trevler, maar ook daar ben ik niet zomaar vanaf, vanwege het abonnement. Na lang zoeken ben ik gekomen bij mipper. Een kastje dat automatisch de adressen registreert en vervolgens omzet in een km registratie. Ik zag dat deze ook naar excel te exporteren is. Voor mij de oplossing en geen uren zoeken naar afspraken en afstanden. Ik heb er dit weekend 1 besteld voor € 149. Ik ga deze week aan de slag en hoop per 1 januari mijn registratie sluitend te krijgen. Ik laat je wel via het forum weten of het gebruikersvriendelijk is. Ik ben liever lui dan moe, dus ik hoop dat het werkt.:thumb:

Nietje

kilometerregistratie

ik heb, aangezien er ook over nedsoft werd gesproken een rittenregistratie http://www.nedsoft.nl/rittenregistratie besteld werkt goed.
ik heb vaak korte ritten achter elkaar en veel programmas hebben een standaart interval van 5 of 10 minuten voordat er een andere rit komt, ik als koerier kan daar niets mee en wil zelf bepalen hoe lang dit duurt of met 1 druk op de knop een nieuwe rit beginnen
kost 119,-ex. wel aardig wat geld maar in iedergeval geen abonnement.
meestal heb ik veel problemen met zulke technische dingen maar vooralsnog kan ik er mee uit de voeten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan