King Arthur 2 en bevriezen beeld na gespeelde battle.

Status
Niet open voor verdere reacties.

laagvlieger

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2001
Beste lezers,

Het volgende: Heb het spel King Arthur 2. Een mooi spel waar het me (tot nu toe) best wel redelijk af ging, dit tot het volgende probleem ontstond.
Het spel start goed op. Het 'speelveld' komt eveneens goed op en ik kan ook nog een battle spelen. Maar dan, na het opslaan van de battle, en ik weer terug ben in het spel, bevriest het beeld.

Krijg geen specifieke foutmelding, maar krijg alleen van Windows de mededeling dat het spel niet meer gespeeld kan worden. Of ik maar een paar minuten wil wachten. zonder resultaat zoals gewoonlijk. Als ik het venstertje weg klik is het spel ook afgesloten.

Wie zou mij kunnen helpen? Misschien is het een algemeen probleem dat bij andere PC-games ook voorkomt.

Wat ik ook wilde vertellen: als ik opstart en helemaal geen battle voer of iets anders, dan bevriest het beeld (na pl mn 5 minuten ook).

Is er misschien een update of iets dergelijks. Ik kan hem niet vinden, maar heb van horen zeggen dat er iets moet zijn?

O ja, heb ook een updatepatch geïnstalleerd. v11.01. de overige patches, in volgorde: v11.02, v11.03, v11.04 wn v11.05, werken vreemd genoeg niet...

Deze link is misschien interessant, maar krijg als ik de download gedaan heb alleen JPG images, volgens mij geen daadwerkelijke hulpprogramma om hetgeen uit de 'freeze' te halen. http://forum.paradoxplaza.com/forum...tle-freezes-with-Septimus-Sulla-(5x-in-a-row)

Met dank, Marc

Laatst bewerkt:
en het spel uitvoeren als administrator?

KingArthur2>rechtermuisknop>uitvoeren als administrator.

Bedankt Highroller voor je snelle antwoord. Nee, het lukte niet om het probleem met administrator op te lossen. Vond het al vreemd want eerder kon ik het spel wel spelen zonder de quicklist. weet je misschien nog een andere mogelijkheid, een update, die moet er zijn.

Al je videokaart driver geüpdatet? Misschien staat hier nog wat tussen.

Bedankt voor de moeite, JerX,

nou roer je wel iets aan. Heb een videokaart van Nvidia en als ik (na een scan van hun) de geschikte update heb geladen en wil installeren, hij de directory niet kan aanmaken. Misschien kun je me hierover wat vertellen, want dat is wel vreemd, toch?

Laatst bewerkt:
Ik heb na veel vijfen en zessen de videokaart geupdatet, maar geen resultaat. Jammer...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan