king of the road wil niet!!

• Onderwerp starter Onderwerp starter mom
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mom

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2007
wie kan mij helpen, ik heb voor mij een zoontje king of the road gekocht, maar als hij dat spelletje deed ging steeds de pc uit. nu kreeg ik te horen dat het spel van slechte kwaliteit is. toen had ik een andere king of the road gekocht, maar ook dan gaat, als hij nog maar net op weg is, de pc weer helemaal uit, en start daarna weer vanzelf op.
wat kan ik doen?:mad: :mad: :mad:

1) Waarschijnlijk wordt de pc automatisch opnieuw opgestart door een instelling in Windows waardoor je ipv een foutscherm krijgt een reboot.

Doe dus het volgende:

Ga naar Start --> rechtsklik op Deze Computer --> Eigenschappen --> tabblad Geavanceerd --> en kies voor Instellingen onder het kopje Opstart- en herstelinstellingen --> haal dan het vinkje weg voor de regel De computer automatisch opnieuw opstarten.

De volgende keer dat het weer gebeurt, zal je zo'n blauw scherm ( BSOD ) zien:

bsod_big.gif

Schrijf dan alle informatie op, zoals in de rode vakken.

Succes!:thumb:

EN

2) Update de drivers van je videokaart.
In deze handleiding vind je hoe je je naam en type videokaart vindt, en hier staat informatie over het verwijderen en updaten van de drivers daarvoor.

1) Waarschijnlijk wordt de pc automatisch opnieuw opgestart door een instelling in Windows waardoor je ipv een foutscherm krijgt een reboot.

Doe dus het volgende:

Ga naar Start --> rechtsklik op Deze Computer --> Eigenschappen --> tabblad Geavanceerd --> en kies voor Instellingen onder het kopje Opstart- en herstelinstellingen --> haal dan het vinkje weg voor de regel De computer automatisch opnieuw opstarten.

De volgende keer dat het weer gebeurt, zal je zo'n blauw scherm ( BSOD ) zien:

bsod_big.gif

Schrijf dan alle informatie op, zoals in de rode vakken.

EN

2) Update de drivers van je videokaart.
In deze handleiding vind je hoe je je naam en type videokaart vindt, en hier staat informatie over het verwijderen en updaten van de drivers daarvoor.

heb ik gedaan, spel opgestart en idd het stopte weer en werd het blauw. heb ff opgeschreven wat je zei:

BAP_POOL_HEADER

*** STOP:
0*00000019
(0*00000020, 0*8149BB98, 0*8149BC60, 0*0A190001)

JIJ HAD ONDERAAN OOK NOG IETS ROOD GEMARKEERD, MAAR MEER STOND ER NIET, DUS IK HOOP DAT JE ER WAT MEE KUNT??
ALVAST BEDANKT!!!

Heb je nieuwe driver geinstalleerd oude driver verwijderd,

Update in ieder geval de drivers van je videokaart, zie vorige post van mij stap 2.

En heb je laatst nog SP2 ( Service Pack 2 voor Windows XP ) erop gezet?

Mom, je kan reactie ook in normaal Nederlands typen. Omdat dit niet het geval was in één van je reactie's, heb ik de desbetreffende reactie verwijderd.

de pc is vorige week helemaal nagekeken, toen is er een nieuwe videokaart geinstalleerd, heeft het dan wel zin om het nu te up-daten?

enne muurhond, wees even concreet aub, wat bedoel je met:
Mom, je kan reactie ook in normaal Nederlands typen. Omdat dit niet het geval was in één van je reactie's, heb ik de desbetreffende reactie verwijderd.

snap je namelijk niet, het is toch geen frans wat er staat:confused:

Service Pack 2 voor Windows XP staat er wel op, heb het even nagekeken.

Heb je dat ( Service Pack 2 ) er pas nog opgezet of niet?

En het gaat er niet om of de pc '' is nagekeken '', update de drivers van je videokaart dmv de gegeven instructies in eerdere posts.
Vind je de driver niet: vertel dan hier de naam van je videokaart en dan zoeken wij naar de juiste driver.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan