Kingston levenslange garantie?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dibro

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2003
Sinds gisteravond BSOD's op mijn windows-7-pc:confused:...
Niets hielp softwarematig (systeemherstel) en windows kwam zelf aanzetten dat het ws een hardware-probleem was, te weten RAM-geheugen of videokaart.
Omdat ik even geen pci-e videokaart op de plank heb liggen heb ik vanavond het originele (Acer) geheugen maar weer teruggezet.
Het systeem draait nu alweer 2,5 uur, stabiel.

Het geheugen dat er in zat is van Kingston. En die geven levenslang garantie. Da's mooi van Kingston:thumb:.

Maarrr: ik heb dat geheugen (2 reepjes van 2 Gb elk) ongeveer 2 jaar geleden gekocht bij... de Mediamarkt. Uiteraard heb ik dus ook geen bon of org. verpakking meer. Ik verwacht dan ook dat ze bij de MM moeilijk gaan doen:eek:...

Heeft iemand een idee, hoe dit aan te pakken? Zou ik direct contact op kunnen nemen met Kingston hierover?

Quote van de Kingston site:

Gratis technische ondersteuning

Als u problemen ondervindt tijdens de installatie of het gebruik van een Kingston product, kunt u contact opnemen met de afdeling Technische ondersteuning van Kingston alvorens onderhoud te plegen aan uw systeem.

Voor ondersteuning via internet gaat u naar Kingston.com/support.

Kingston biedt tevens gratis Engelstalige technische ondersteuning aan klanten over de gehele wereld.

De Technische ondersteuning van Kingston in de Verenigde Staten en Canada is rechtstreeks telefonisch bereikbaar: +1 (714) 435-2639 of gratis op: +1 (800) 435-0640.

De Technische ondersteuning van Kingston Technology is telefonisch bereikbaar op +44 (0) 1932 738888; voor telefoonnummers tegen nationaal tarief bezoekt u kingston.com/europe/contact. Voor technische ondersteuning voor ValueRAM-geheugen in Europa belt u +44 (0) 1932 755210.

http://www.kingston.com/nlroot/company/warranty.asp

THNX m@rio!

Een klein stukje verder naar beneden staat:

In Europa; als het product niet kunt terugzenden naar de geautoriseerde Kingston dealer of distributeur waar u het product hebt gekocht, dan kunt u het product rechtstreeks retourneren bij het Kingston servicecentrum: Kingston Court, Brooklands Close, Sunbury on Thames, Middlesex, TW16 7EP, UK. Voordat u het product retourneert dient u eerst een Return Material Authorization ("RMA") nummer van Kingston te krijgen. U verkrijgt een RMA-nummer door contact op te nemen met de Europese Technische ondersteuning via de website van Kingston: kingston.com/support. De voorwaarden en verzendinstructies zijn gelijk aan die van RMA-retourzendingen in de Verenigde Staten (zie hierboven).

Gaat goedkomen, met of zonder MM :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan