Sinds gisteravond BSOD's op mijn windows-7-pc
...
Niets hielp softwarematig (systeemherstel) en windows kwam zelf aanzetten dat het ws een hardware-probleem was, te weten RAM-geheugen of videokaart.
Omdat ik even geen pci-e videokaart op de plank heb liggen heb ik vanavond het originele (Acer) geheugen maar weer teruggezet.
Het systeem draait nu alweer 2,5 uur, stabiel.
Het geheugen dat er in zat is van Kingston. En die geven levenslang garantie. Da's mooi van Kingston:thumb:.
Maarrr: ik heb dat geheugen (2 reepjes van 2 Gb elk) ongeveer 2 jaar geleden gekocht bij... de Mediamarkt. Uiteraard heb ik dus ook geen bon of org. verpakking meer. Ik verwacht dan ook dat ze bij de MM moeilijk gaan doen
...
Heeft iemand een idee, hoe dit aan te pakken? Zou ik direct contact op kunnen nemen met Kingston hierover?

Niets hielp softwarematig (systeemherstel) en windows kwam zelf aanzetten dat het ws een hardware-probleem was, te weten RAM-geheugen of videokaart.
Omdat ik even geen pci-e videokaart op de plank heb liggen heb ik vanavond het originele (Acer) geheugen maar weer teruggezet.
Het systeem draait nu alweer 2,5 uur, stabiel.
Het geheugen dat er in zat is van Kingston. En die geven levenslang garantie. Da's mooi van Kingston:thumb:.
Maarrr: ik heb dat geheugen (2 reepjes van 2 Gb elk) ongeveer 2 jaar geleden gekocht bij... de Mediamarkt. Uiteraard heb ik dus ook geen bon of org. verpakking meer. Ik verwacht dan ook dat ze bij de MM moeilijk gaan doen

Heeft iemand een idee, hoe dit aan te pakken? Zou ik direct contact op kunnen nemen met Kingston hierover?