Kingston of Sansung ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Harry Snor

Giga Honourable Senior Member †
Lid geworden
1 mrt 2004
Hoi !

Gisteren bij Alternate weer een party onderdelen ingeslagen, waaronder een aantal van deze:
http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?baseId=3299&artno=ibie2g geheugenssets.

Na installatie van een setje in een nieuw gebouwde PC loop ik een en ander even na met Everest Ultimate, en wat blijkt:

De geheugenmodule's worden weergegeven als Samsung M378T.......etc ! Op de doosjes staat duidelijk Kingston KVR667D2N5.....vermeld, zo ook op de modules zelf !

Is de ene firma door de ander overgenomen o.i.d ?

N.B. De bijsluiter is ook van Kingston !

Greetz,

Harry.

Het is mij wel eens opgevallen dat Kingston verschillende merken chips gebruikt, maar dit vind ik inderdaad wel heel erg vreemd.

Hier wordt gezegd dat kingston van samsung is:

Klik

Al lijkt me dat niet erg waarschijnlijk. Dit staat wel op de Kingston site:

SAMSUNG
Samsung® was the first major DRAM company to support Kingston and has continued to support Kingston on every generation of DRAM since 1987. Over the years, Kingston and Samsung have worked together in very close cooperation on many projects in sub-contract manufacturing and distribution logistics. Kingston has always played an integral role in enabling the early acceptance of every generation of DRAM in the marketplace. Currently, Kingston is also assisting Samsung in its ecommerce endeavors as an order fulfillment center.

"Samsung and Kingston have been partners since Kingston's inception in 1987. Together, we have been through many generations of DRAM. Kingston's dedication to quality product has made them one of our top five customers for the past ten years."

· Y.B. RHA
Executive Vice President and General Manager, Samsung Electronics Corporation, Seoul Korea.

Maar het lijkt me dan nog raar dat hij Samsung aangeeft ipv Kingston, hoe goed ze ook samen hebben gewerkt. :confused:

Hoi !

Tja....blijf het raar vinden !

Niet alleen met Everest, ook met CPU-Z wordt Samsung weergegeven !

Vanmiddag toch een mailtje naar @Alternate gestuurd om dit te melden, en te vragen of het bekend is/was.

Heb ik een antwoord, dan meld ik dat uiteraard hier !

Greetz,

Harry.

Hoi !

Alternate wist ook niet hoe dit mogelijk was, en bood aan het geheugen te ruilen voor een andere set.

Maar het Samsung/geheugendraait prima, dus laat ik het erbij !

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan