KIS 2011 aanschaffen via Amazon

Status
Niet open voor verdere reacties.

Edwin92

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2008
Hallo,
Ik zag een mooie aanbieding op amazon.de om KIS 2011 te kopen: http://www.amazon.de/Kaspersky-Internet-Security-2011/dp/B003KTNY7O/ref=sr_1_3?ie=UTF8&qid=1293733827&sr=8-3

Nu is mijn vraag of ik de code die ik daarbij zal krijgen ook met een Nederlandse versie kan gebruiken. En kan je als je KIS via een andere site dan de eigen site koopt ook met toekomstige updates gebruiken? Dus met KIS 2012 volgend jaar? Ik vind het wel vreemd dat Amazon KIS zo goedkoop kan verkopen. Deze prijzen zijn nergens anders te vinden.

Alvast bedankt!

Als je kijkt op de Duitse website van Kaspersky biedt hij dit ook aan tegen deze prijs: Kaspersky 2011 IS DE.

Als je een licentiesleutel hebt die 2 jaar geldig is kan je gedurende deze 2 jaar officiële updates ontvangen en installeren.

Verder heb ik ook ooit ook eens gewisseld tussen de Engelse en Nederlandstalige versie met dezelfde licentiesleutel dus normaal zou dit geen probleem mogen vormen.

Dat is ook een zeer mooie aanbieding zeg! Jammer dat er niet zulke aanbiedingen zijn op de Nederlandse sites. Maar nu moet ik nog steeds zeker weten of die Duitse key met een Nederlandse versie gaat werken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan