Kix32 Probleempje :s

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mythic Gohan

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 apr 2003
Hallo,

Ik en een vriend van mij zijn op school laat maar zeggen de "testers" van de netwerkbeveiliging... De bedoeling van de systeembeheerder is om ons niet ongecontroleerd op internet te laten komen... Dit is ons keer op keer weer gelukt... en dat voor 2 jaar lang al...
Nu heeft de systeembeheerder het programma Kix32 erop gezet, en dusz hebben wij weer geprobeerd om op internet te komen. Maar het lukt ons niet meer.
We weten al wel dat het programma Kix32 iets veranderd in het register, hij past de proxyintstellingen aan. Maar voor de rest zitten wij met de handen in het haar...

Kan iemand ons helpen?

Groetjes, Mythic Gohan

Misschien is het wel gewoon veilig:)

Ik ken het programma niet en als ik het kende zou ik ook zo niet op het forum zetten hoe het te omzeilen is. Maar ik zou zeggen installeer het eens op je thuis pc en probeer het daar eens.

Als ik me niet vergis is KIX32 zo'n inlogscript gebeuren? Dit zou dus betekenen dat elke keer als je inlogd je internet verbinding aangepast wordt?

Kan je misschien met poledit o.i.d. instellen dat een programma als KIX32 niet opgestart mag worden bij het booten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan