wageningen
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 30 nov 2007
- Berichten
- 4
Weet iemand hoe ik met het volgende probleem kan omgaan???
Een paar maanden geleden bij de KPN indernet + bellen zakelijk afgesloten. Daarbij afgesproken dat ik een keuze zou krijgen uit een aantal nummers zodat het hoofdnummer en faxnummer op elkaar lijken.
Maar de KPN communiceert niet en sluit wel aan, gelukkig kan de monteur in kwestie vertellen welke nummers ik toegewezen heb gekregen: en ......4 nummers zonder enige samenhang. eigenlijk wilde ik de man weg sturen maar het advies was wel aansluiten en belt u even met de klantenservice dan regelen ze dat wel voor u.
Nu heb ik inmiddels zeker 35 mensen gesproken en met Den Haag, Zwolle en Eindhoven gebeld, maar iedereen verwijst door. Om wanhopig van te worden en inmiddels zijn we 6 weken verder en kunnen we onze nieuwe bedrijfsruimte niet in gebruik nemen, want zulke onzinnige nummers kunnen we niet naar onze klanten doorspelen. Het staat nl zo onprofessioneel.
Bij de KPN is het kennelijk beleid om de klant neit door te verbinden met de manager die het kan oplossen zo zegt men meerdere malen. Maar klaarblijkelijk is het wel beleid om klanten van het kastje naar de muur te verwijzen, smoezen te bedenken , te draaien en zelfs, ja zelfs de verbinding te verbreken. "KPN sluit je aan" is de slogan en het begint er behoorlijk op te lijken dat dit het enige is wat de KPN kan, want klachten behandelen en problemen oplossen ............dat zijn ze verleerd.
Ik hoop echt dat er iemand is die me kan helpen om binnen het enorme KPN bedrijf iemand te vinden die dit kan oplossen en me ten minste twee normale nummers kan toebedelen. De klantenservice bellen heeft geen enkele zin want daar weten ze toch niets heb ik gemerkt.
Moeten we dit Koninklijke Nederlandse bedrijf afschrijven?? Dat zou toch jammer zijn, niet?
graag julie hulp

Een paar maanden geleden bij de KPN indernet + bellen zakelijk afgesloten. Daarbij afgesproken dat ik een keuze zou krijgen uit een aantal nummers zodat het hoofdnummer en faxnummer op elkaar lijken.
Maar de KPN communiceert niet en sluit wel aan, gelukkig kan de monteur in kwestie vertellen welke nummers ik toegewezen heb gekregen: en ......4 nummers zonder enige samenhang. eigenlijk wilde ik de man weg sturen maar het advies was wel aansluiten en belt u even met de klantenservice dan regelen ze dat wel voor u.
Nu heb ik inmiddels zeker 35 mensen gesproken en met Den Haag, Zwolle en Eindhoven gebeld, maar iedereen verwijst door. Om wanhopig van te worden en inmiddels zijn we 6 weken verder en kunnen we onze nieuwe bedrijfsruimte niet in gebruik nemen, want zulke onzinnige nummers kunnen we niet naar onze klanten doorspelen. Het staat nl zo onprofessioneel.
Bij de KPN is het kennelijk beleid om de klant neit door te verbinden met de manager die het kan oplossen zo zegt men meerdere malen. Maar klaarblijkelijk is het wel beleid om klanten van het kastje naar de muur te verwijzen, smoezen te bedenken , te draaien en zelfs, ja zelfs de verbinding te verbreken. "KPN sluit je aan" is de slogan en het begint er behoorlijk op te lijken dat dit het enige is wat de KPN kan, want klachten behandelen en problemen oplossen ............dat zijn ze verleerd.
Ik hoop echt dat er iemand is die me kan helpen om binnen het enorme KPN bedrijf iemand te vinden die dit kan oplossen en me ten minste twee normale nummers kan toebedelen. De klantenservice bellen heeft geen enkele zin want daar weten ze toch niets heb ik gemerkt.
Moeten we dit Koninklijke Nederlandse bedrijf afschrijven?? Dat zou toch jammer zijn, niet?
graag julie hulp

Laatst bewerkt: