• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

klachtenafhandelings-sheet

Status
Niet open voor verdere reacties.

samdeman1984

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2005
Berichten
32
Een vraagje waar ik problemen mee heb:

In de bijlage zie je een klachtenafhandelings-sheet. De datum dat de klacht binnenkomt (in dagnummers) is 'Date In' met daaraan gelinkt de datum in kalenderdagen. 'Datum'.

In de laatste kolom (Y) komt dan het aantal dagnummers dat de klacht nog niet afgehandeld is vanaf de dag dat de klacht is binnengekomen tot de dag van vandaag.
Wanneer het korter dan 28 dagen is, wordt het groen gemarkeerd. Alles dat langer is, wordt rood.

Bij 'kolom W' wordt aangegeven op welk dagnummer de klacht is afgehandeld

Nou zou ik graag willen, dat wanneer bij 'kolom W' een dagnummer (afhandeling van de klacht) in wordt gevoerd, automatisch de cel in kolom Y groen wordt in plaats van rood, ook wanneer het getal al hoger is dan 28.

Wie komt eruit?
 
Zie bijlage voorwaarde 1
 

Bijlagen

  • opmaak.jpg
    opmaak.jpg
    45,6 KB · Weergaven: 68
Dit zou de oplossing zijn ja, alleen hij werkt niet bij mij. Heb wel de engelse versie, maar dat moet niet uitmaken volgens mij.

Iemand die het kan laten werken/verbeteren?
 
Hoi Samdeman,

Dat het niet werkt lijkt mij sterk.

Hierbij een filetje.

Jeroen
 

Bijlagen

  • td-format___3.1.zip
    24,7 KB · Weergaven: 38
Ok, ik zie dat je de formule wel aangepast hebt, maar zo werkt het wel! Hartelijk dank allemaal!
 
Hoi samdeman,

Je moet altijd voorkomen dat je onnodig veel voorwaardelijke opmaken gebruikt. :cool:

Je moet namelijk ook nog een paarse kleur kunnen aangeven. Als dat zover komt, komt de guillotine te voorschijn. Brood en spelen, wordt het toch nog leuk op het werk.:evil:

Jeroen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan