• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

klanten beheer toevoegen in factuur

Status
Niet open voor verdere reacties.

vwcaddy

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 feb 2009
hallo beste mensen wie o wie kan mij helpen ik wil aan mijn factuur een klanten beheer toevoegen maar ik kom er maar niet uit het moet wel op de bestaande plaatsen komen te staan zoals het er nu uitziet want verder werkt het zeer goed dus wie o wie helpt mij daar bij !
alvast heel hartelijk bedankt
met vriendelijke groeten herman

zie factuur hieronder

o ja rechts boven daar komt mijn eigen naam maar het gaat om waar klant: staat de naam van de klant en adres en zo

en mijn klanten beheer zou ik graag in tabblad 2 daar bedoel ik mee dat ik altijd eerst bij de factuur zit en dan de klant kan toevoegen het moet wel na het woord klant : komen te staan

klant : karel de jong
van halstraat 79
1234 Uithoorn
telefoon: 0123456789

Bijlagen

Laatst bewerkt:
In blad 2 maak je een tabel met op rij 1 titels: naam adres plaats. Op het blad factuur verwijder je alle tekstvakken en vul je je gegevens in cellen in zodat je uiteindelijk met vert.zoeken de gegevens van je klant op de factuur krijgt.

sorry maar ik kom er maar niet uit
ik ben denk ik te stom voor dit
jammer

Misschien is dit een klein opzetje:
Op het tabblad Adresgegevens zet je de klantgegevens,
Op tabblad Factuur kies je in cel F2 de naam en de verdere gegevens worden erbij gezet

Kees

Bijlagen

hallo kees
dit is wel wat ik bedoel maar het zou op de plek moeten komen waar bij mij al klant stond want boven klant daar komt alles van mij zelf te staan. zoals in mijn eerste post
maar verder vindt ik het zoals ik het wou hebben zie foto mijn factuur 2.jpg
alvast vriendelijk bedankt herman

Laatst bewerkt:
Hallo Herman,

Zoiets?

Kies de naam in cel F10
Probeer overigens te vermijden dat je met tekstvakken werkt zoals je nu doet, het is veel praktischer om je gegevens in cellen te plaatsen.

Kees

Bijlagen

Hallo Herman,

Zoiets?

Kies de naam in cel F10
Probeer overigens te vermijden dat je met tekstvakken werkt zoals je nu doet, het is veel praktischer om je gegevens in cellen te plaatsen.

Kees

hallo kees sorry maar ik snap ggen f..k van office ik ben nu al maanden bezig met dit en ik kwam er niet meer uit dus heb ik hierzo maar om hulp gezocht want ik ben niet zo iemand die niet eerst zelf uitzoekt maar eerst zelf kijken en als het dan nog niet gaat dan pas hulp vraagen zeggen dat je iets niet kan is zo makelijke voor dat je het zelf eerst heb geprobeerd
.......
maar kees dit is dus wel wat ik zoek maar zou het ook ongeveer gelijk met de boveste kunnen komen te staan dus een beetje gelijke onder elkaar
alvast heel hartelijk bendankt voor alles topie met vriendelijke groeten herman

Hallo Herman,

Ik heb het een beetje aangepast, en alle tekstvakken eruitgehaald.
De tekst onderaan over het betalen en de KvK zie je niet meer, maar wordt wel afgedrukt, die heb ik namelijk in de voettekst gezet. Kijk maar eens bij een afdrukvoorbeeld.

Misschien is het zo beter, en anders gewoon weer vragen.

Kees

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan