• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Klantenfiche automatich aanvullen en invullen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dupo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 jan 2013
Berichten
2
Beste,

Ik ben nog maar nieuw op dit forum maar ik sukkel al een tijdje met mijn klantenfiche.

Ik heb een eerste blad gemaakt met een fiche op. In blad 2 staan alle klanten die ik momenteel heb met alle informatie.
Nu heb ik via Vert.Zoeken de volledige fiche opgemaakt. Zover geen probleem maar hij wil niet automatisch(wanneer ik een nieuwe naam intyp) de klant zijn gegevens ophalen in de klantenfiche.

Ik heb een test-documentje erbij gestoken zodat het wat duidelijker is.

Daarnaast wil ik graag via een macro (indien het mogelijk) een nieuwe klant invoegen of informatie van bestaande de klanten aanpassen via de klantenfiche en dat hij dan het opslaat in Blad 2 waar alle klanten zijn.

Indien in nog niet duidelijk genoeg was, laat gerust iets weten dan leg ik het meer in detail uit.

Groeten,

Maxim

Bekijk bijlage Klantenfiche.xlsm
 

Bijlagen

  • Klantenfiche.xlsm
    16,1 KB · Weergaven: 550
Ik moet zeggen dat je nogal wat vraagt..

Wat betreft het niet functioneren van de VERT.ZOEK-formule heb ik geen idee wat de reden is dat ie niet bijwerkt (als je in de cel staat, in de formulebar klikt en op enter drukt werkt ie namelijk wel bij.. maar na een wijziging in B4 blijft ie toch gewoon weer hangen), ik heb het met een andere formule geprobeerd maar dat haalt logischerwijs ook niets uit.

Verder heb ik in ieder geval een Userformpje voor je gemaakt om een nieuwe klant toe te voegen, welke te benaderen valt met de knop..

Kijk eens of je hiermee verder kunt.. ik heb geen tijd meer om nog iets te maken om bestaande klanten aan te passen, wellicht iemand anders op het forum (en anders misschien volgende week)
 

Bijlagen

  • Klantenfiche(kstr).xlsm
    32,8 KB · Weergaven: 387
Oke bedankt Daniel!

Ik zal zelf nog wat verder proberen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan