"klasse is niet geregistreerd "

Status
Niet open voor verdere reacties.

Borrelnoot

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2006
Hoi, mijn desktop is verdeeld in mapjes waarin koppelingen naar diverse programma's staan. Sinds vandaag kan ik deze niet meer openen, en als ik erop klik krijg ik de volgende melding: C:\users\(naam van gebruiker )\desktop\messengers ( naam van mapje waarin dus mn koppelingen staan naar messengers zoals msn en yahoo ) " klasse is niet geregistreerd " . dit heb ik bij alle mapjes op mn desktop, ook kan ik niet meer via rechtermuisknop op startmenu in verkenner komen, dan krijg ik dezelfde melding. ook confuiguratiescherm en dergelijke kom ik niet meer in :S

Ook staat er ineens een rode kruis door mn netwerkverbinding rechtsonderin. terwijl ik toch gewoon verbinding heb, en dit allemaal sinds vandaag. Ik weet niet meer wat dit allemaal is, maar begin langzamerhand toch wel vista-moe te worden..

even ter info:

gescant op virussen en spyware --> niks gevonden
elke dag voor afsluiten altijd ccleaner gebruikt,
Windows vista premium met alle updates ( inclusief service pack )
intel pentium 2.8 ghz dual core, 1 gb RAM

Laatst bewerkt:
probeer dan gewoon eens een herstelpunt terug te zetten :thumb: hopelijk werkt dit voor jou dan

werkt niet, lijkt erop dat een gedeelte van het register flink overhoop ligt.. :(

anyway, heb ik een vervanger voor verkenner kunnen downloaden ( explorerxp, werkt ook met vista ), was voor mij even belangrijk om in ieder geval verkenner in te kunnen om belangrijke documenten over te zetten op een externe harde schijf. daarna gaat vista hier er voorgoed af en komt er een ander besturingssysteem op, want vista is drama met hoofdletter D ben ik alweer achter :D

toch heel bedankt voor je snelle reactie :thumb:

ok dan
ben blij dat je het dan toch op een alternatieve manier hebt kunnen oplossen :P

inderdaad :D er zit nog wel garantie op, maar grote kans dat dan vista er helemaal opnieuw erop gezet word als ik hem weg breng, en dan begint de ellende van voor af aan, dus dat schiet niet op :p dus dan ga je naar alternatieven kijken.. denk dat het ubuntu gaat worden maar ben er nog niet helemaal uit hoe en wat :D

ubuntu heeft niet al te veel mogenlijkheden... maar het is te zien wat je dagelijks wil doen hé. als je gewoon internet, muziek en al dat wilt is het ok maar anders zou ik terugkeren naar XP...
Er zijn dan ook al genoeg kleine tooltjes om je xp zo mooi te maken als vista maar dan heb je een volgens mij veel stabieler systeem :thumb: :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan