klasse niet geregistreerd

• Onderwerp starter Onderwerp starter h22
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

h22

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2005
hallo, ik heb windows me + mediaplayer 9, iedere keer als ik een url wil openen komt dit bericht, klasse niet geregistreerd, ik heb ook op de windows help forum gekeken, dat bericht komt er vaak voor, helaas geven ze een oplossing die ik niet helemaal begrijp, heeft iemand een oplossing voor dit probleem, groeten hans

Ik kon even niet iets vinden wat hier op sloeg. Wel openen van allerlei andere dingen. Heb je een url die je hier kunt zetten?

hallo mumzel, het zijn gewone urls, zoals yahoo.com etc. ik krijg ook wel eens deze error code, 80040154, ga ik kijken op de windows help forum , zie ik dat het veel dingen kunnen zijn, er staan ontzettend veel problemen die die code hebben, en ik, als verre van handig met een pc zie door de bomen het bos niet meer. soms maakt de mp wel contact, via de openingspagina van de mp. de windows helpforumwebsite hebben ze wel oplossingen maar ik weet niet waar ze het over hebben, misschien heb je wat aan die code van hierboven, alvast bedankt, groeten hans

Er is inderdaad vreselijk veel over te vinden. Eigenlijk té veel.Maar we kunnen wel ergens gaan beginnen. Wat voor soort file probeer je te openen als je die foutmelding krijgt?

hallo mumzel, het is gewoon een url openen, zoals www.yahoo.com etc, soms krijg ik ook een berichtje dat het pad niet juist is, maar als ik zelf een url wil openen, dan krijg ik van die berichten, doe ik dat op de openingspagina, waar je videoclip kan beluisteren en ik click op een van die buttons dan is er geen probleem, het is net of mp een soort verbinding mist, het pad is dan niet juist of niet geregistreerd etc, heb je hier meer aan? bedankt hans

Ik heb wel als oplossing gelezen MP gewoon over de bestaande heen installeren.

hallo mumzel, heb ik ook gedaan, direct x etc, kan het misschien liggen aan de pop up killer van google? of a-vast emailscanner? of webroot (trial version) dat zijn de enige drie virus/email scanners die ik op mijn pc heb? groeten hans

Die popup killer van google zou je tijdelijk uit kunnen zetten om te checken of dat het is. Ik las ook ergens dat er misschien een codec ontbreekt.... maar welke dan....

hallo, ja dat stond ook op die windows forumpagina, het was dacht ik, iets van: G-spot, groet hans

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan