klasse niet geregistreerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

wiltop

Gebruiker
Lid geworden
18 aug 2004
krijg ineens bij internet klasse niet geregistreerd

heb gezocht , maar nog geen oplossing

Laatst bewerkt door een moderator:
Met zo weinig informatie zal hier ook niemand een oplossing aan kunnen dragen.

nu ja , dat was de boodschap , meer info had ik ook niet

maar na veel proberen , lag het aan Microsoft edge

heb dat verwijdert , na opnieuw opstarten , met bijwerken , was er een update , nadien werkte alles weer gewoon

de fout kwam niet met firefox

dus opgelost

Meer info was inderdaad geweest als je had verteld met welke browser je werkt en welke website er standaard wordt geopend.

na opnieuw starten was het probleem weer terug , maar de oplossing die ik eerst had , werkt niet meer

ook op te taakbalk , kan ik dan niet meer rechts klikken , dus graag toch nog iemand , die een oplossing heeft

heb nog iets geprobeerd , eerst afmelden , en daarna weer aanmelden , dan gaat het ook goed , maar bij herstarten gaat het weer fout

Laatst bewerkt:
Kan je eens een schermafdrukje van die melding plaatsen?

ja , zal ik doen , heb ff een backup terug gezet van 21 12 2015 , moet ff de laatste van vandaag terug zetten , komt er daarna aan

was te groot moest rarren

Bijlagen

Laatst bewerkt door een moderator:
Gebruik je Windows Live Mail of Outlook.com?
En welk browser gebruik je nu?

ik gebruik windows live mail , via firefox zijn er geen problemen , wel als ik via ie of microsoft edge ga.

iedere keer als ik me afmeld en weer aanmeld gaat het ok , maar bij opnieuw starten , gaat het weer fout.

dit kan ik al zien , in de taakbalk , bij dat actie centrum tekentje , dan staat er rechtsonder een rondtje , een soort stopbord.

als dat stopbord er staat , kan ik op de taakbalk icoontjes ook niet meer rechts klikken.

nog wat geprobeerd , als ik met control userpasswords2 , de paswoord controle weer invoer , gaat het weer goed.

Laatst bewerkt:
probleem ligt aan conflict tussen intel 4600 en nividia gforce 850 drivers

als ik intel 4600 verwijder is het opgelost

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan